| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Miss is dit software, zo ja, verplaats maar. Ik heb een Shoutcast servertje draaien, all1 op een ouwe pc(133mhz) Als ik connect vanaf waar dan ook, issie aan het skippen, pitch verhogen/lagen en meer Het arme beesje...Komt dit doordat hij gewoon te langzaam is? Ik heb de bitrat al op de laagste stand staan......... mah........het beesje doet nogsteeds gek ...meer mensen met dit probleem? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nee ik heb nergens last van gehad met shoutcast (so far ) maar ik draai wel shoutcast opeen en dezelfde machine... ik denk zelf dat je machientje het niet meer trekt.en dit hoort in software ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Die pitch verhoging en verlanging wordt veroorzaakt door het aanpassen van de bitrate terwijl je aan het luisteren bent. Misschien wordt dat skippen ook veroorzaakt omdat er nog andere dingen op die pc draaien (downloads aan misschien?) Ik denk dat het niet aan je pc ligt maar aan je internet verbinding misschien? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Nou nee, ik heb ook shoutcast op deze(all purposes) pc, daar draait alles op 110%. het enige verschil is de hardware, deze is 700mhz, en die "shoutcast server" is 133 ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Nog steeds niet mijn muziek, maaruh hij doet het wel goed hierzo!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
gwoon systeem ombouwen dus.... :P | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nee ik bedoel, hierover (shoutcast ) hebben we al een topic, hij staat ook in area 1337 en heet "stream jij ook je audio" is miss makkelijker om daar je shoutcast vragen te dumpen...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Standalone Shoutcast Player, mogelijk? | Benadski | Software Junkies | 9 | 19-04-2003 20:34 |