| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Ik heb alles dingen besteld bij V-webshop zo'n 3 weken geleden heb ik betaald. Maar als ik mail krijg ik niks terug en als ik bel krijg ik voicemail wat moet ik doen ? Ik wil gewoon me geld terug of die producten snel. Ik weet niet wat ik moet doen ik dacht misschien wel wat voor de echte casejunkies :P hebben meer ervaring met webshops |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| alle nr.s die je van ze heb suf bellen, en ze suf mailen.. ik denk dat het enigste is wat je kan doen totdat je overgaat tot serieuze maatregelen (advocaat, radar, opgelicht etc)
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Kan ik niet naar kvk gaan ofzo en dan zeggen dat ik me geld terug wil ofzo dat zij dat regelen ? | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Als "ze" zeggen WE waren allebei ziek, dan denk ik dat het om een stel oplichters gaat. Bij een goed gebrijf is dit goed geregeld, en zul je zo'n slechte smoes nooit horen. Ga me nou niet vertellen dat er maar 2 mensen bij dat bedrijf werken. Ik denk dat je serieuze actie moet ondernemen wil je ooit je producten of je geld nog (terug) zien. Heb je een bewijs dat je betaald hebt / een bewijs van afname? Dat is je enige redding, anders kun je niets beginnen... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Er zijn webshops waar maar één persoon werkzaam is, maar dat is geen reden om gewoon alle klanten te laten barsten. En nee, je kan niet naar de kvk gaan om je geld terug te vangen. Ga naar de wetswinkel en vraag ze hoe je het beste een pittige brief moet opstellen, die gasten helpen je wel op weg.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
dat volg ik niet helemaal..
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| In ieder geval aangifte doen van oplichting, want je voelt je opgelicht! Dus dat wordt met alle papieren, een kopie van hun leverings- en betalingsvoorwaarden en uitdraaien van je emails aan hun naar het politie bureau, en daar hoor je dan wel hoe of wat je verder moet doen. Vergis je niet op oplichting / fraude staat een maximale gevangenis straf van 9 jaar, en het hoort bij de 'zware' delicten, en de politie maakt er echt wel werk van. Je kan ook eerst naar de rechtswinkel gaan, of even bellen naar zo'n rechtswinkel, maar uiteindelijk zal je toch vroeg of laat aangifte gaan doen. Zorg dat je alle correspondentie overzichtelijk bij je hebt zodat je die overwerkte agenten al het 'speurwerk' uit handen neemt, en dat zij alleen maar hoeven te informeren bij het verdachte bedrijf hoe het zit. Hoe makkelijker voor hun, hoe sneller ze wat aan jouw 'zaak' zullen doen! Succes iig!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #15 (permalink) |
| [quote="GBCHEATER"]Je kan ook via de bank je geld weer terug laten boeken, dit kan je dus doen als iemand zijn voorwaarden niet na komt... en hoe ? gewoon bellen ofzo ? ben al aan het kijken Zie http://www.postbank.nl/ing/pp/page/f...461085,00.html dat is met een incasso zo maar met overboeking ? heb al mail gestuurd naar klanten service! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Krijg mijn Tobo niet uit elkaar | modder.exe | Hardware Junkies | 8 | 5-12-2005 13:50 |
| krijg msn automatisch aanmelden niet weg! | case_freak | Software Junkies | 36 | 10-08-2005 03:33 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 10:20 |
| [HELP]Hoe krijg ik mijn router werkend? Word er gek van | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 25 | 27-01-2004 21:16 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 12:49 |