Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 24-02-2004, 19:16   #1 (permalink)

Standaard Wat te doen als ik mijn producten bij webshop niet krijg?

Ik heb alles dingen besteld bij V-webshop zo'n 3 weken geleden heb ik betaald. Maar als ik mail krijg ik niks terug en als ik bel krijg ik voicemail wat moet ik doen ? Ik wil gewoon me geld terug of die producten snel.

Ik weet niet wat ik moet doen ik dacht misschien wel wat voor de echte casejunkies :P hebben meer ervaring met webshops
Li-Unit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2004, 19:18   #2 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Stuur een pittige brief of ga eens gezellig langs.
Oud 24-02-2004, 19:20   #3 (permalink)

Standaard

alle nr.s die je van ze heb suf bellen, en ze suf mailen..
ik denk dat het enigste is wat je kan doen totdat je overgaat tot serieuze maatregelen (advocaat, radar, opgelicht etc)
Oud 24-02-2004, 19:20   #4 (permalink)

Standaard

Gewoon daar die deur met je voet "opendoen" :P
En netjes schreeuwen wat je wilt en wat anders
Ice T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2004, 19:25   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ice T
Gewoon daar die deur met je voet "opendoen" :P
En netjes schreeuwen wat je wilt en wat anders
Ik stuur al bijna 3 mailtjes per dag geen reactie 1keerje jah sorry we waren allebei ziek. en nu hoor ik helemaal niks. En als ik bel krijg ik de voicemail Kan ik niet naar kvk gaan ofzo en dan zeggen dat ik me geld terug wil ofzo dat zij dat regelen ?
Oud 24-02-2004, 19:45   #6 (permalink)

Standaard

Als "ze" zeggen WE waren allebei ziek, dan denk ik dat het om een stel oplichters gaat. Bij een goed gebrijf is dit goed geregeld, en zul je zo'n slechte smoes nooit horen. Ga me nou niet vertellen dat er maar 2 mensen bij dat bedrijf werken. Ik denk dat je serieuze actie moet ondernemen wil je ooit je producten of je geld nog (terug) zien. Heb je een bewijs dat je betaald hebt / een bewijs van afname? Dat is je enige redding, anders kun je niets beginnen...
jensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2004, 19:51   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen
Als "ze" zeggen WE waren allebei ziek, dan denk ik dat het om een stel oplichters gaat. Bij een goed gebrijf is dit goed geregeld, en zul je zo'n slechte smoes nooit horen. Ga me nou niet vertellen dat er maar 2 mensen bij dat bedrijf werken. Ik denk dat je serieuze actie moet ondernemen wil je ooit je producten of je geld nog (terug) zien. Heb je een bewijs dat je betaald hebt / een bewijs van afname? Dat is je enige redding, anders kun je niets beginnen...
Dat is erg voorbarig, en erg donker kijken. Er zijn eenmaal veel mensen ziek. En als het een bedrijfje is man twee man, dan ligt het dus hellemaal stil. Kan gebeuren. Risico van de webshobs, zonder echt winkelpand.
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2004, 19:52   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen
Afschrifte van bank maar die gasten staan wel ingeschreven bij kamervankoophandel!
Oud 24-02-2004, 19:57   #9 (permalink)

Standaard

Er zijn webshops waar maar één persoon werkzaam is, maar dat is geen reden om gewoon alle klanten te laten barsten. En nee, je kan niet naar de kvk gaan om je geld terug te vangen. Ga naar de wetswinkel en vraag ze hoe je het beste een pittige brief moet opstellen, die gasten helpen je wel op weg.
Oud 24-02-2004, 20:08   #10 (permalink)

Standaard

Maar heefd niemand al eerder daar iets besteld ?
Oud 24-02-2004, 20:18   #11 (permalink)

Standaard

Het zal best, daar ben jij niet mee geholpen. Jij hebt nu een probleem, dus moet JIJ in aktie komen.
Oud 25-02-2004, 10:20   #12 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleppuhstein
En als het een bedrijfje is man twee man, dan ligt het dus hellemaal stil. Kan gebeuren.
huh?!
dat volg ik niet helemaal..
Oud 25-02-2004, 10:54   #13 (permalink)

Standaard

In ieder geval aangifte doen van oplichting, want je voelt je opgelicht! Dus dat wordt met alle papieren, een kopie van hun leverings- en betalingsvoorwaarden en uitdraaien van je emails aan hun naar het politie bureau, en daar hoor je dan wel hoe of wat je verder moet doen. Vergis je niet op oplichting / fraude staat een maximale gevangenis straf van 9 jaar, en het hoort bij de 'zware' delicten, en de politie maakt er echt wel werk van. Je kan ook eerst naar de rechtswinkel gaan, of even bellen naar zo'n rechtswinkel, maar uiteindelijk zal je toch vroeg of laat aangifte gaan doen. Zorg dat je alle correspondentie overzichtelijk bij je hebt zodat je die overwerkte agenten al het 'speurwerk' uit handen neemt, en dat zij alleen maar hoeven te informeren bij het verdachte bedrijf hoe het zit. Hoe makkelijker voor hun, hoe sneller ze wat aan jouw 'zaak' zullen doen!

Succes iig!
Oud 25-02-2004, 15:56   #14 (permalink)

Standaard

Je kan ook via de bank je geld weer terug laten boeken, dit kan je dus doen als iemand zijn voorwaarden niet na komt...

succes!
GBCHEATER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-02-2004, 16:42   #15 (permalink)

Standaard

[quote="GBCHEATER"]Je kan ook via de bank je geld weer terug laten boeken, dit kan je dus doen als iemand zijn voorwaarden niet na komt...

en hoe ? gewoon bellen ofzo ? ben al aan het kijken

Zie http://www.postbank.nl/ing/pp/page/f...461085,00.html

dat is met een incasso zo maar met overboeking ?

heb al mail gestuurd naar klanten service!
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg mijn Tobo niet uit elkaar modder.exe Hardware Junkies 8 5-12-2005 13:50
krijg msn automatisch aanmelden niet weg! case_freak Software Junkies 36 10-08-2005 03:33
Krijg ftp server niet aan de gang. black magic Software Junkies 2 23-06-2004 10:20
[HELP]Hoe krijg ik mijn router werkend? Word er gek van tongue_of_colicab Hardware Junkies 25 27-01-2004 21:16
Krijg poorten niet open..! SiLaTroN Software Junkies 2 23-11-2003 12:49

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.