| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ga gewoon naar de bank toe zo gauw je tijd hebt en leg de situatie uit, dan kunnen zij je daar precies vertellen hoe dat in z'n werk gaat.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik zou gewoon tijd vrij maken.. maar ik weet het bedrag niet. Als het hoog is zou ik morgen na school direct naar de bank gaan... Wie weet hebben ze het al weer van hun rekening af geschreven en dan is het denk ik niet omkeerbaar.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Krijg mijn Tobo niet uit elkaar | modder.exe | Hardware Junkies | 8 | 5-12-2005 13:50 |
| krijg msn automatisch aanmelden niet weg! | case_freak | Software Junkies | 36 | 10-08-2005 03:33 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 10:20 |
| [HELP]Hoe krijg ik mijn router werkend? Word er gek van | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 25 | 27-01-2004 21:16 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 12:49 |