Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 22-02-2004, 13:55   #1 (permalink)

Standaard Einde Microsoft in zicht..?

Ik weet niet of ik dit mag, maar ik vind dit erg intresant:

Citaat:
Microsoft word massaal aangevallen door virussen
Dit vind ik persoonlijk wat meevallen, eerder wordt het massaaal aangevallen door personen die echt iets kwaads van plan zijn.

[quote]
Microsoft heeft beveiligings software "illegaal" overgenomen
[/qoute]

Iedereen hier, kent de beveiliging van Microsoft, een of ander bedrijfje, werd eens een keer door Microsoft aan gesproken namelijk (ongeveer dan he..)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Microsoft
Zouden we jullie software mogen gebruiken om onze beter te beveiligen...
Dit aan gesproken bedrijf, is nu 45% van Philips en 45% van Sony, omdat het bedrijf, zag dat Microsoft een eigen versie van hun software gemaakt te hebben, verkocht het bedrijf 90 % van de aandelen, want zij hadden microsoft aan geklaagt wegegens het illegaal gebruiken van hun software, maar dat bedrijf wist wie de adem langer kon volhouden, en daarom was de verkoop van de aandelen, Sony & Philips, zien de mogelijkheid van de beveiligings software maar al te goed, ze zouden het kunnen gebruiken in de CD's etc etc, wat is nou het geval, Microsoft heeft ongeveer 32 miljard € per jaar (dacht ik) waarvan er maar 12 miljard over blijft, het resterende geld is voor onderzoek e.d., maar omdat de software van dat bedrijf aangepast is, dus nog wel gedeeltelijk te herkennen, omdat Sony & philips nu dat bedrijf hebben, gaan ze microsoft aan klagen, waardoor microsoft 85% aan producten NIET meer mogen maken, waar door het bedrijf failliet zou kunnen gaan, maar ze kunnen er ook een akkoordje erop gooien, bijv: 10 miljard € zodat ze het wel mogen gebruiken (10 miljard € of lager, hoger whatever..) Maar omdat Microsoft moeilijk doet zou het dus 85% aan producten kunnen verliezen...

Mijn eigen mening:
Microsoft kan ze onder het papier werk begraven..., maar dat is niet slim, want alsnog zou een rechter kunen bepalen wat er met microsoft gaat gebeuren...

Ik zou graag jullie mening hier over horen, ik maak zo wel een kope van het kranten artikel, en host hem wel ergens, zodat jullie hem volledig kunnen lezen, en dus betere mening geven...
( Voor de moderator's hierzo op dit forum, ik wist niet of ik dit wel mocht posten, maar laat het alsjeblieft staan, ik wil gewoon echt de meningen hier over horen, mijn familie is niet zo geintreseerd hier over PC's e.d...)

//EDIT: Dit is SERIEUS bedoelt, en waarom hier, vraag in een linux gemeenschap hier over hun mening, en ze gaan verschrikkelijk lachen.. e.d....
Oud 22-02-2004, 15:05   #2 (permalink)

Standaard

oprotten met die geldwolven... al zie je wat die hufters tot nu toe allemaal hebben zitten te flikken.. ( sorry voor me taalgebruik )

ik ben ze liever arm dan rijk.... ze denken dat ze alles kunnen maken als ze er maar genoeg geld tegenaan smijten.

en dan ben ik een windows gebruiker....
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2004, 15:22   #3 (permalink)

Standaard

als microsoft er al mee ophoudt, kan Bill Gates binnen no time een nieuw bedrijfje opzetten met dat geld dat hij heeft..
Oud 22-02-2004, 15:23   #4 (permalink)

Standaard

Als je een beetje nadenkt, en dit bedrijfje gaat het lukken, gaan er NOG meer bedrijf geld vragen van microsoft...
Oud 22-02-2004, 15:39   #5 (permalink)

Standaard

Ze doen hun best maar, maar er moet heel wat gebeuren wil ik van Windows afstappen.
Oud 22-02-2004, 15:55   #6 (permalink)

Standaard

Mij maakt het niet veel uit wat al die bedrijven uitvoeren.. als ze maar goede produkten blijven leveren!

En je bericht is wel errug onduidelijk...........
Oud 22-02-2004, 16:13   #7 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Als je al zo vriendelijk bent om te quoten moet daar toch minimaal een bron bij vermeld worden.
Oud 22-02-2004, 17:17   #8 (permalink)

Standaard

[liefzijnvoormierenmode]

en de quote tag's goed gebruiken

[/liefzijnvoormierenmode]
Oud 22-02-2004, 17:32   #9 (permalink)

Standaard

Bron is Trouw (een of andere krant, de Verdieping..) maar met quote tags kan ik niet werken.. :X
Oud 22-02-2004, 18:00   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SiLaTroN
Bron is Trouw (een of andere krant, de Verdieping..) maar met quote tags kan ik niet werken.. :X
Zo makkelijk als wat, een korte cursus BBcode onderdeel kwoten (niet BartBanaan code )
Code:
[quote="posters-naam"]verhaal[/quote]
Zo kwoot je, en dat ziet er dan zo uit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door posters-naam
verhaal
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2004, 18:24   #11 (permalink)

Standaard

Dit zijn verhalen die in grote lijnen kloppen, maar tevens van het caliber wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Microsoft zal dan misschien aangeklaagd worden, maar bedenk goed dat er complete teams van juristen van zowel Philips/Sony alswel van Microsoft met dit zaakje in de weer zijn. Deze mensen krijgen per stuk meer betaald per maand dan ik in drie jaar werken (en zo slecht verdien ik niet) en dan hoeven ze de zaak nog niet eens te winnen, want dan vliegt er nog een bonus over heen. Amerika is weliswaar het no cure no pay land, maar deze mensen proberen er gewoon het meeste uit te halen. Deze grote namen op de technologiemarkt zullen wel wat kibbelen maar hebben elkaar toch echt wel nodig, want ook Sony en Philips maken van MS software dankbaar gebruik in PDA"s, GSM-Telefoons etc. The picture is just too big to understand in one look, om het zo maar te zeggen. Gewoon leuk leesvoer voor in een krantje en leuk om amateur beleggers wat bokkesprongen te laten maken. Bekijk de aandelen maar komende dagen, er zal niet veel veranderen, en als het dat wel doet is het maar voor korte tijd en hersteld het. Als het echt erg zou zijn vliegen de koersen alle richtingen uit en dat zie ik niet gebeuren.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Half Life 2 uitgespeelt maar ...het einde ? Raptor Area 1337 8 19-11-2004 10:33
Nameless Lan V1 ten einde squid Events Junkies 4 27-08-2004 13:35
19 en 20 juni, Het einde? Norden Area 1337 112 21-06-2004 13:57

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.