| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik weet niet of ik dit mag, maar ik vind dit erg intresant: Citaat:
[quote] Microsoft heeft beveiligings software "illegaal" overgenomen [/qoute] Iedereen hier, kent de beveiliging van Microsoft, een of ander bedrijfje, werd eens een keer door Microsoft aan gesproken namelijk (ongeveer dan he..) Citaat:
Mijn eigen mening: Microsoft kan ze onder het papier werk begraven..., maar dat is niet slim, want alsnog zou een rechter kunen bepalen wat er met microsoft gaat gebeuren... Ik zou graag jullie mening hier over horen, ik maak zo wel een kope van het kranten artikel, en host hem wel ergens, zodat jullie hem volledig kunnen lezen, en dus betere mening geven... ( Voor de moderator's hierzo op dit forum, ik wist niet of ik dit wel mocht posten, maar laat het alsjeblieft staan, ik wil gewoon echt de meningen hier over horen, mijn familie is niet zo geintreseerd hier over PC's e.d...) //EDIT: Dit is SERIEUS bedoelt, en waarom hier, vraag in een linux gemeenschap hier over hun mening, en ze gaan verschrikkelijk lachen.. e.d....
__________________ Back.. Alive and kickin'. | ||
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| oprotten met die geldwolven... al zie je wat die hufters tot nu toe allemaal hebben zitten te flikken.. ( sorry voor me taalgebruik ) ik ben ze liever arm dan rijk.... ze denken dat ze alles kunnen maken als ze er maar genoeg geld tegenaan smijten. en dan ben ik een windows gebruiker.... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ze doen hun best maar, maar er moet heel wat gebeuren wil ik van Windows afstappen.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Mij maakt het niet veel uit wat al die bedrijven uitvoeren.. als ze maar goede produkten blijven leveren! En je bericht is wel errug onduidelijk...........
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
)Code: [quote="posters-naam"]verhaal[/quote] Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Dit zijn verhalen die in grote lijnen kloppen, maar tevens van het caliber wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Microsoft zal dan misschien aangeklaagd worden, maar bedenk goed dat er complete teams van juristen van zowel Philips/Sony alswel van Microsoft met dit zaakje in de weer zijn. Deze mensen krijgen per stuk meer betaald per maand dan ik in drie jaar werken (en zo slecht verdien ik niet) en dan hoeven ze de zaak nog niet eens te winnen, want dan vliegt er nog een bonus over heen. Amerika is weliswaar het no cure no pay land, maar deze mensen proberen er gewoon het meeste uit te halen. Deze grote namen op de technologiemarkt zullen wel wat kibbelen maar hebben elkaar toch echt wel nodig, want ook Sony en Philips maken van MS software dankbaar gebruik in PDA"s, GSM-Telefoons etc. The picture is just too big to understand in one look, om het zo maar te zeggen. Gewoon leuk leesvoer voor in een krantje en leuk om amateur beleggers wat bokkesprongen te laten maken. Bekijk de aandelen maar komende dagen, er zal niet veel veranderen, en als het dat wel doet is het maar voor korte tijd en hersteld het. Als het echt erg zou zijn vliegen de koersen alle richtingen uit en dat zie ik niet gebeuren.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Half Life 2 uitgespeelt maar ...het einde ? | Raptor | Area 1337 | 8 | 19-11-2004 10:33 |
| Nameless Lan V1 ten einde | squid | Events Junkies | 4 | 27-08-2004 13:35 |
| 19 en 20 juni, Het einde? | Norden | Area 1337 | 112 | 21-06-2004 13:57 |