| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Ik ben benieuwd wat de Junks van onder de rivieren gaan doen met carnaval :P Post hier je pics en/of ervaringen maar ![]() Ps. dit is geen voor/tegen carnavals discussie! ![]() MOD-MEDEDELING: Bij hoge uitzondering is het in dit topic voor één keer toegestaan om dialect te gebruiken i.v.m. het carnaval sfeertje. Aangezien Lampje limburgs bloed heeft zal hij de dialect teksten moderaten, dus denk nu niet dat er alles geschreven kan worden, ik spreek het nml. ook Zoals gezegd, alleen in dit topic en dus nergens anders op het forum !!Lampje ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik kom van tussen de rivieren (Waal en Lek) en hier doen ze niet zo heel veel aan carnaval.. maar zodra je in het Land van Maas en Waal komt merk je dat het daar wel leeft, de meeste dorpen daar hebben deze week andere namen En mensen die ik ken daar vandaan zijn er ook wel mee bezig ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #4 (permalink) |
|
| oehw yeah carnaval my favorite ![]() ik ben gister al na schooldisco geweest en ga het hele weekend door lekker zuipen. Eerst ff zorgen dat ik van de hoordpijn af kom en dan gaan we weer loos ![]() wat word ik? nou ik word Bob de Bouwer (ruitjeshemd blauwe tuinbroek helm en een gereedschaps riem ) |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| damn. Wat heb ik koppijn zeg!!! Ik heb gisteren de tondeuze ter hand genomen, en toen heb ik een poging gedaan om n hanekam te scheren. was best wel gelukt, maar toen kwam ik erachter dat ik geen gel meer had. Dus de hele avond met zo'n ranzige mat op mn hoofd. ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Joey, je ziet er sexy uit jonge. Ik heb besloten deze keer geen hanekam te scheren. Doe legerkisten+oversized legerbroek aan, en dan spikes op me hoofd. heb zin in bier ![]()
__________________ CIP: Lian on FIre |
| |
| | #8 (permalink) |
| @NIKE: ..,.,.,... shift shift ...,..,. (dat was een stille hint) op wintersport met carnaval is gewoon puur zonde!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 november 2003 Locatie: Yes
| Citaat:
![]()
__________________ Modden = Big stress | |
| |
| | #10 (permalink) |
| daar gaat t ook niet om he ![]() het gaat om het gek doen.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |