| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| mooie Volvo vn 770(if i'm correct) die doet me denken aan een van de trucks van mijn opa's bedrijf het verhaal: op een dag ree mijn oom vlakbij een kruispunt toen een tegemoetkomende auto in de slip raakte en recht op hem afvloog. mijn oom probeert nog te ontwijken maar zag dat het al te laat was dus dook maar snel naar de voetenruimte voor de bijrijdersstoel(die truck had geen gordels). de truck schoot op een naastliggende sloot af. auto knalt tegen trailer en truck schiet de sloot in waar hij een deuk van +- een meter diep achterlaat in de slootwal. autobestuurder op slag dood en mijn oom had geen schrammetje |
| |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| hmm ik ving wal det dur mer weinig plat wird geproat. Nou mag utj inne kier en dan du niemus ut. Mer wor z'n gullie al allemol gewees dees daag? Ik zal ut mer uurst zeggen. Ik ben vreidig bij 't maf in 'Bree geweeest zoaterdig en moandig in Helden b ij verschillende platse mer oppe zondig ben ik toch mer in meel geblive. Och joa nou vurgit ik nog wa ik vanoavend goa doe. Nou ik dink de ik nog mer us nor Helden hin goa kieken of dor nog wa te scharrelen veelt.
__________________ Alles komt goed! |
| |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| nu ff zo dat de rest van nederland het ook kan lezen ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik snap het ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Een kleine impressie van de optocht die ik in betekoppenstad had gezien, is te vinden op http://clubnet.zeelandnet.nl/betekop/ Ziek grote wagens en veeeel deelnemers. We moesten meer dan een uur in de kou staan voordat de hele optocht voorbij was, maar was wel de moeite waard.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Goed, nog twee dagen om je feestvreude en belevenissen te delen en dan gaat deze voor een jaartje dicht ! AláááááF !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Als je een echte optocht wil zien... moet je naar bloemencorso in Zundert komen kijke. www.bloemencorsozundert.nl wagens van 16*4*6m (l*b*h). En de bierconsumptie is ook niet bepaald laag dan. :P ik=corsobouwer ![]()
__________________ CIP: Lian on FIre |
| |
| | #70 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
In die wagens zit echt heel veel werk. ![]() | |
| |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik kreeg gister 30 euro om midden int cafe mn kop kaal te laten scheren. GELIJK DOEN! ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #73 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Zoals gezegd, Carnaval is voorbij. Terug naar de orde van de dag......
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |