| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Es iech maya de beij tegekom daan weit iech wel wee veur miech steit. :P Iech kom met de vasteloavend neet weijer daan mergroate of valekenburg, dus iech zal diech wel neet tegekome deenk iech.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Hehe leuke pakkie strakke-wappie ![]() Maar hier in het midden van het land doet eigenlijk niemand aan carneval. Ik vind het ook niet leuk, maar ja dat is waarschijnlijk omdat ik er ook niet mee ben opgegroeid... |
| |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Nog een punt van aandacht om de kwaliteit een beetje te bewaken is spelling en zinsopbouw. Gebruik gewoon normaal ABN op het forum, werk met hoofdletters en leestekens. :Pj / k
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ Back.. Alive and kickin'. | |
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Heel veel plezier gewenst daar in het zuiden !! Geniet maar drink met je maten :P Hier in A'dam leeft het carnaval dus echt niet, ja, Osdorp heet nu Knardorp geloof ik maar ik heb nog nooit ene praal-wagen voorbij zien scheuren hier (ik zou als lucifer gaan: gewoon naakt, een rooie kop krijg je vanzelf wel van schaamte :P ) |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik ga werken, carneval word hier niet echt gevierd bij mij is het beschaafde deel van nederland das meer iets voor de mensen daar in de buurt van Belgie :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |