| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #32 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
als ik E2500 zou krijgen, zou ik eerst me mod afmaken, en wat nieuwe kleren en schoenen afmaken.. edit: kopen, dus..
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]() damn. lucky bastid. Draai je ergens vast? of alleen drive-innen?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Die gozer neerslaan, en de rest van zijn geld meenemen..... Zal toch een mafkees zijn om zomaar geld uit te delen...... ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
| |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Die van jou was toch afgepakt?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| )haha ik heb hier ook een hele serie maglite staan ik heb oa de kleinste en de grootste maglite. die grootste neem ik altijd mee als ik snachts aant klooien ga met een paar anderen(en ja er komen ook steeds een paar meiden mee ![]() |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
ik heb samen met mijn broers (die zijn 10 en 8 jaar ouder dan mij) een redelijk groot licht/ geluid verhuur bedrijf, waarmee we volgens kaozz dik geld mee verdieneen (is eik ook wel zo :P). Het bedrijf staat uit 3 afdelingen, licht verhuur, geluid verhuur en drive in. (ook 3 eigenaren ). ik doe het drive in gedoe. en heb dus 4 kryptons die speciaal voor drive in werk zijn, maar we hebben er nog 8 die voor de verhuur zijn.En ook draai ik vast in een jeugdsoos... dis echt de laatse keer dat ik het uit leg hoor :P
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
waarom denk je dat ze anders die plantages oprollen? niet omdat wiet legaal is.. maar ff ontopic.. eigelijk zou ik natuurlijk dat geld naar de politie brengen, want niemand geeft natuurlijk zomaar 2500 pleuries weg.. zoiets vertrouw je natuurlijk niet. maar 'tis wel een leuk gegeven: wat zou je doen als je 2500 euro overhad.
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Als iemand me die in mn handen duwen deed ik net alles behalve naar de politie ermee :P. Alsof zij gaan/kunnen achterhalen waar die man waarvan je dat hebt gekregen (die ondertussen nergens meer te bekennen) dat geld heeft gehaald. Ik zou er een mooi WC setje voor kopen en wat kleine casemod spulletjes. En de rest op mn rekening zetten. |
| | |
|
| « pcdumpdag
|
PS One LCD's » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Wooden Dream [ Update 06-03-2005 ] | RayMan69 | Casemod Project Logs | 15 | 8-03-2005 22:48 |
| Thermaltake Tsunami Dream Keyboard en Muis Combo | R@mon | News & Review Junkies | 0 | 10-10-2004 16:17 |
| Thermaltake Tsunami Dream Cases | Ultima | News & Review Junkies | 16 | 3-05-2004 16:55 |