| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Zo junks.. ik heb op een aantal fora dit soort topics gezien.. Voor de gene die niet weten hoe het werkt: -Je vermeld alles wat je eventueel zou willen ruilen/ kwijt wilt -Je vermeld wat je zelf nog zou willen hebben in ruil daarvoor - Je geeft niet in dit topic een reacie maar zet aan het einde je mail adres waar ze je op kunnen bereiken.. Dus hier komen alleen dingen als : wat ik nog heb; Wat ik nog wil hebben waarschuwing van PO: Zo gauw hier het woordje verkoop valt of een prijs genoemd wordt is het finito, je weet wel waarom. Ik voorzie dit topic geen lang leven! let hier wel ff op he mensen ![]() dus ik trap af: Wat ik nog heb - Chieftec cordles desktop MX (1,5 week gebruikt ziet nieuw uit) - kapotte 350 watt voeding kan denk ik gemaakt worden (al gemesht!) - Ata 133 HDD controller Pci - 1 hdd met plexi dexel en ledjes (defect maar wel leuk) - 1 defecte hdd om wat mee te spelen (8gb ofzoiets) - Wat kleine stukjes blauwe plexi - canon bublejet 3000 printer zonder vulling - ATX case zonder backplate en kabeltjes wel mooi ding - 120 mm ladfan waar alleen de ledjes het nog van doen ![]() - p4 koelblok zonder fan - rode SATA kabel - een hele hoop molex stekkertjes - 1394 (firewire) kaart voor pci waar ik heen op zoek ben - Logitech® MX700 Cordless Optical Mouse (die nog goed uitziet) - Zalman heatpipe bijbehorend fannetje - Psu modje UV groen met 92 mm fanhole - 2 super stille 120mm fans - 1x round ccfl UV 80mm - leuk grafisch lcd tje of een groot charter reacties: Diontjuh [at] hotmail [punt] com Of een Pm-metje ![]() |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zoiets is er al, namelijk onder de knop bovenaan deze pagina.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) | |
|
| Citaat:
dit topic is puur voor de ruil ervan.. en je kunt hier meerdere dingen tegelijk zetten want in recycle moeten ze allemaal in een bepaalde categorie.. hier kan degene die geinterreseerd is zelf kijken welk van je spulletjes die wilt hebben ![]() | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Zo gauw hier het woordje verkoop valt of een prijs genoemd wordt is het finito, je weet wel waarom. Ik voorzie dit topic geen lang leven! En ja die categorien zijn er om het overzichtelijk te maken.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #6 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() en nu weer ontopic mensen.. wat willen julllie nog ruilen? | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| [edit:GoTMoRe] :P 1x Hercules Terminator Beast 8mb AGP met S3 Savage chip 1x 1gb hdd Quantum Fireball 1x 3gb hdd Qauntum Fireball EX 1x 4gb hdd Western Digital 1x komplete p2 ( mail/pm me voor meer specs ) 1x goeie 15'' crt monitor 1x 10/100mbit 3COM netwerkaart 1x Epson printer ( mail/pm me voor specs ) 1x 10/100 mbit realtec netwerkaart [/edit] wat ik nog wil hebben P2 mobo + processor + geheugen ( liefst 64 mb ) beeldscherm 17 (mischien nog wel wat andere troep, roep maar wat) markmolema@hotmail.com |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dit is precies mijn smaak. :P Een ruilwinkeltje. Ik heb: - 1x 16x2 Blauw LCDtje (Splinter nieuw en nog niet mee geknoeit) - 2x Rode 8leds Led bars (lange versie) - 1x 44watt voeding ( 5 en 12v) - 2x Goudkleurige normale 80mm Fabgrills + schroefjes - 3x Zilverkleurige normale 80mm Fangrill - 1x Zilverkleurige normale 120mm Fangrill - 1x Zilverkleurige 80mm Fangrill type Swirl - 1x Sidewinder precision Pro2 Joystick - USB - 1x Pentium4 Boxed Cooler. - 1x 120mm fan merk Nidec TA450DC - 2x 80mm fan merk Thermaltake TT-8025A - 1x Numpad toetsenbord USB en PnP - 1x Zalman Fanmate - 5x Meter Grijze 5mm Cablemesh (Nieuw in verpakking) - 1x Velleman Soldeerbout 30Watt (Nog nooit gebruikt) - 1x 50cm akasa rounded IDE Silvermesh - 1x 50cm akasa rounded Floppy Silvermesh - 1x USB desk fan. Wat ik wil hebben: - Mini-ITX PSU rond de 100w. (Dat betekend voeding van 4x16cm of zelfs kleiner!) Meer zoek ik eigenlijk niet. Als je nog wat leuks te bieden hebt, ben ik meestal wel geintereseerd. :P Een of andere CCFL ofzo doet et altijd wel goed. Stuur me een
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Goed idee diontjuh hopen dat niemand het verziektik heb nog : - 3x 15" monitor - 5x HP vectra VE P1 kasten ( werken allemaal niet, maar zitten nog genoeg bruikbare onderdelen in voor de liefhebber ) - draadloos tobo + muis van typhoon - hele zoot rode en groene 5mm leds - zootje ouwe p1 passieve koelers ( voor je mosfets/ram iod ) ik zoek : - een blauwe ccfl - LCD ( graf of char ) - zwart ps2 tobo - een mooie 80 mm fangrill ( biohazard of een andere leuke ) - paar metertjes zwarte cablemesh - blauwe 3 mm leds - pentium 3 ~800 de knoppen PM, e-mail en msn staan hieronder ![]() |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hier komt wat troep die ik hier had liggen: 30 reepjes EDO ram (72-pins) van 2 tot 16MB 2 poort Kensington USB hub voor laptop's 25 CD-R 52x van Nashua in verpakking en al P1 200Mhz P1 133Mhz 2x 92mm chrome fangrill standaard 92mm stoffilter 10 UTP kabel kapjes blauw 16X CD speler 10MB PCMCIA opslag kaartje 2x IDE kabels (preciese aantal weet ik niet, 7 ofz ![]() HDD slede waaraan nog een molex moet worden gesoldeert. wat ik zoek: Groene CCFL LCD'tje Leuke laser-printer: HP 6L oid
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik dan ook maar: Ik heb: 12 poorts 100 mbit hub 19" Merk 3com 4 X 20 USB LCD backlight ccfl rode ccfl Ik zoek nog een : 40 ==> 60 mm fanadapter zwart 80 mm 412 Papst
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| hey, zal ik ook maar eens dan: -een stuk of wat hd's, van 99mb tot 1 gigabite -geluidskaarten(vanalles) -modems(56k) -heel veel snoeren, van alles en nog wat, van printers, vga verleng enz -edo gehegen -en nog een paar insteekkaarten, waaronder isdn kaarten en netwerkkaarten (isa) Wat wil ik hebben, ja nouja, veel casemod spullen, zoals ledjes, en lcdtjes |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| In de aanbieding: stuk of 6 casefans 80mm Joystick (2 keer gebruikt) fangrills 80 (3x) en 90 mm (1x) [EDIT] blauwe ccfl zonder invertor Gezocht: Karakter LCD, vanaf 2x16 Groter is beter . Alle kleuren zijn goed, liefst backgroundverlichting
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het 'Gooi je oude hardware niet weg'-topic | Carpento | Area 1337 | 82 | 29-01-2008 22:54 |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 20:43 |
| het grote oldtimer hardware topic | GoTMoRe | Area 1337 | 3 | 17-05-2004 09:14 |
| Het grote : "Hardware destruction Topic" | wizz_kid | Area 1337 | 94 | 10-07-2003 10:00 |
| Het grote leuke nieuwe snelle, en goede hardware topic. | T-Mug | Hardware Junkies | 1 | 15-03-2003 19:46 |