| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Jongens, ik heb ff jullie hulp nodig bij het bedenken van een nieuwe compo. Dat komt omdat die 'user #1337-compo' laatst van het lijen dakkie liep, en ik al een tijdje met een compo idee in mijn hoofd loop. Maar aangezien de animo voor de laatste twee 'officiële' CaseJunkies compo's echt minimaal was (slechts enkele mededingers)ben ik nu een beetje aan het brainstormen hoe ik de nieuwe 'officiële' CaseJunkies compo moet aanpakken, om wel veel inzenders te krijgen. Eerst maar eens mijn 'competitie-idee': de competitie heet: De meest waardevolle forum poster De spelregels volgens mij: 1) De mededingers (dus de mensen die meedoen aan de comp geven zich op aan de spelleiding (CJ crew)2) Deze gebruikers krijgen een tijdelijke 'game' status onder hun naam 3) De duur van de competitie is twee weken, tijdens welke : 3) De berichten die deze gebruikers in het hele CaseJunkies forum posten worden beoordeeld op orginaliteit, inhoud, ABN, ontopic, behulpzaamheid, nut van de post etc... de scores liggen tussen de 1 (slecht) en 10 (goed) 4) De moderatoren van de betreffende fora kennen 50% van de punten toe, de andere 50% wordt door de gebruikers toegekend d.m.v. stemmen 5) na twee weken worden de posten van de 'gamer' beoordeeld door de zeer deskundige jury bestaande uit ...... en ... en misschien ook ..... De prijzen zullen natuurlijk niet mis zijn, geen lullige LEDjes, maar echte CaseJunkies KNALLERS, dit om iedereen te motiveren om mee te doen! Nou, tot zo ver, wat denken jullie ervan, en wat zouden jullie anders doen om zoveel mogelijk 'gamers'te krijgen???
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Klinkt leuk, en heeft meteen een extra functie. :P Mensen gaan echt hun best doen met fatsoenlijk posten, dus ik vind et een uitstekend idee. Dat de prijzen echte knallers zijn kan ik samen met masterslave wel beamen. ![]() (Met knallers wordt bedoeld geen flauwe prijsjes als een zakje schroefjes oid, maar een waar pretpakket.)
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Een heel goed idee! Dit zal er inderdaad voor zorgen dat er goed op gelet word wat er word gepost. En de mods hoeven niet meer (zo vaak) in te grijpen omdat het topic offtopic is 'gegaan'! En ook heel mooi dat je hiervoor geen gemodde case hoeft te hebben! Zullen om die reden al denk ik veel meer mensen meedoen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
Ik zou het dan leuk vinden als er dan het meeste op behulpzaamheid en orginaliteit word gekeken en dat de post redelijk binnen de regeltjes zijn.
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik ben het met Gizmo eens, je moet niet met het regelement ernaast naar een post gaan zitten turen, maar gewoon met die dingen in het achterhoofd een overall oordeel geven. verder ben ik wel benieuwd naar de prijzen, al zie ik mijzelf niet meedoen omdat ik het ontzettend druk met school heb komende weken ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Het beste is denk ik gewoon oordelen naar hoe iemand "overkomt". Bijvoorbeeld of hij/zij (Hebben we hier op CJ eigenlijk wel een "zij"?) vriendelijk blijft tegenover beginners (n00bs) of hoe die gene kritiek verwerkt. Niet zo zeer een kwestie van met het nederlands woordenboek op schoot postjes na gaan zitten kijken, maar meer over de algemene indruk die iemand geeft.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Jij wint zoiezo al niet: -geen hoofdletter -geen punt aan het eind van de zin -één loze smiley teveel (Bij een opsomming hoeven nooit hoofdletters en punten toch? ).Wel een leuke competitie, ik denk zeker dat veel mensen hier leuk aan meedoen! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Jongens, het gaat over het meedenken! Dus wat moeten we aanpassen aan de regelmenten? En hoe maken we deze compo 'speelbaar'? Zoals jullie nu al aangeven zitten er misschien nog wat haken en ogen aan, dus wat moet er anders in de regels?
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Veel van de spelregels zijn al goed vind ik. Maar kan je nou bij iemand met 'Gamer' onder zijn naam een score geven in dit topic, of bouwt Redox een functie in om dat te kunnen doen naast die post of iets dergelijks? (voor zover dat mogelijk is in dit type forum?) Misschien is het een idee om voor een goede First Post in een nieuw/nuttig topic meer punten te geven, of het gemiddelde van diegene wat op te schroeven? Er staat in de meeste topics die ik hier zie niet echt een fantastische FP, door zoiets worden de mensen gestimuleerd om een lekkere FP te maken denk ik!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MIA, Bart_Banaan ?? | QuincMan | Area 1337 | 19 | 8-04-2004 18:11 |
| Compo idee: Foto van de maand | Bart_Banaan | Area 1337 | 67 | 22-03-2004 20:56 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 15:32 |