| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik kan me wel een mod voorstellen die 95% van de CJers lelijk zal vinden
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
stel dat je al je geld in een mod steekt die in jouw ogen super is.. en die iedereen dan lelijk vind.. lijkt me niet echt een goed id.. | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik bedoel krassen, scheef gezaagd, kartels... dat soort dingen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Dat van die mod is ook weer oneerlijk... et is in veel gevallen maar hoeveel geld je ertegenaan knikkerd, alhoewel je voor weinig geld ook iets heel moois kan maken.. En dan heb je een compo die zo een half jaar duurt omdat niemand z'n mod goed af heeft ![]() ik vind een compo voor behulpzaamheid wel een leuke... dat modjes of members een score kunnen geven aan een behulpzame post, of juist negatieve punten voor een waardeloze post ( wat je jammer genoeg nog wel es ziet ) |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik vind het een leuk idee en vind dat het gewoon gedaan moet worden. En als je het dan niet leuk vind hoef je het niet zo omlaag te halen.. NOFI!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MIA, Bart_Banaan ?? | QuincMan | Area 1337 | 19 | 8-04-2004 18:11 |
| Compo idee: Foto van de maand | Bart_Banaan | Area 1337 | 67 | 22-03-2004 20:56 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 15:32 |