| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| was ik ook niet van plan Freak. En tuurlijk is het de bedoeling om de beste te zijn in een wedstrijd, anders is het geen wedstrijd. Wat ik bedoel te zeggen is dat je van dat kinderachtige gedoe krijgt van "ik ben lekker een betere user/poster dan jou". Dan kun je wel zeggen dat dat niet zo is, maar ik heb enige ervaring met dit soort dingen en ik heb vaak genoeg gezien dat een groot aantal van de trouwe gebruikers van een forum daardoor weggingen. Als je het taalgebruik en de hulpvaardigheid wilt verbeteren stuur dan een (aardige) PM naar iemand die een zootje van zijn taalgebruik maakt, en delete de looze posts in een topic waarin iemand hulp vraagt, of spreek iemand erop aan (voor de mods). Maar om daar nou een wedstrijd van te gaan maken vind ik zo loos, no offence Jaap ik weet dat je het goed bedoelt . |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2003
| ik denk dat sommige mensen ook een voorsprong hebben op behulpzaamheid ofzo er zijn mensen die dingen van alle forums afweten dus casemodden, electronica en software en de rest en natuurlijk mensen die niet overal helemaal in thuis zijn. dan moet je denk op elk forum apart prijzen uitdelen... |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Als ik het zo lees, zal ook voor deze compo weinig animo zijn, zoals vaak bij CaseJunkies competities. Wel vreemd als je weet dat we echt mooie prijzen kunnen weggeven. Vaak zijn dat spullen uit de review, dus getest en goed gekeurd door het CaseJunkies testteam! Wat me ook opvalt, is dat niemand roept dat een goede, leuke of originele mod (of gemodde case) bonus punten moet opleveren! Dat vind ik vreemd, want we zijn tenslotte een CaseMOD gerelateerde site! Stel dat een van de mededingers een duidelijke how-to post over een geslaagde mod, of een mooi verhaal over zijn case, dat zou toch BONUSPUNTEN moeten opleveren?? Maar ja, stel dat ik de regels enigzins aanpas, vooral v.w.b. de score, en de puntentelling, WIE-o-WIE zal dan zeker meedoen? Wil je meedoen met zo'n soort competitie, laat het dan hier even weten! Als zich hier minstens 12 a 15 contenders aangemelden, dan maak ik de boel officieel, met eigen compo-afdeling in het forum en dan gaan we 4 weken lang strijden om de titel ' CaseJunk of the Year!' Goed plan???
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik vind het een goed idee BB, alleen hoop ik wel dat de regel met taalgebruik en normale ABN wegvalt, niet dat ik zelf slecht typ maar dat vind ik niet echt een regel om voor de compo te gebruiken. Als iemand slecht typ en een junk ziet dat en zegt van: "Haha jij hebt al minpunten want je ABN is slecht", dan denk ik dat er ruzies komen... Leuk idee van je om met een een mooie mod of een goede how-to iemand bonuspunten te geven. Maar ja dan krijg je misschien de discussie over wie wat wel mooi vind, en wie niet. En dan wil ik het niet hebben als mensen gaan zeggen: "Ja maar dat is pre-modded, dus dat is lelijk..." Geld de bonuspunten ook voor een goede overclock? Zo denk ik er een beetje over. |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tijdens een compo gelden overigens nog altijd de gewone forum "normen en waarden". We veroordelen niemand op een incidentele spel of tiepfout maar bij sommigen merk je gewoon dat het hun geen biet scheelt of hun forumpost leesbaar is. AN is echt niet teveel gevraagd!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik zie dat het verzinnen van een goede compo lastiger is dat men eerst dacht. Oordelen op casemods vind ik n beetje moeilijk te doen, want iemand met veel geld heeft natuurlijk zo alles binnen gesleept. :P Ik zal eens wat ideetjes opgooien. Ik noem ook maar wat he, sommige zijn mischien wel niet zo goed, maar mischien valt er wel wat van te maken. :P 1.Iedere maand ofzo een casemod related triviantvraag verzinnen, en wie em dan het eerst beantwoord heeft gewonnen. 2.Een soort tombola, werkend op de nummers van CJ accounts, maar dan bijvoorbeeld alleen voor de users die zich ervoor aanmelden, om het geven van prijzen aan zogenaamde "0 posters" te voorkomen? 3.Een klein stukje van een foto laten zien, van een redelijk bekende casemod, en wie dan kan raden welke case het is, wint een prijsje? 4.Hetzelfde als 3, maar dan met een gewoon object, zoals in de TV show "Get the picture". Dit zijn spelletjes waaraan iedereen mee kan doen, en er is geen ellende waar ruzies mee kunnen ontstaan, en het kost ook niets (voor de deelnemers) Mischien kun je dr wat mee.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #56 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal zeker meedoen, vind het altijd wel leuk om aan dit soort dingen mee te doen. Hoop dat ik dan ook nog eens een keertje wat win! ![]()
__________________ www.defecto.nl | ||||
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Ik vind persoonlijk een Gallery met iederemaand "de Casemod van de maand" erin wel een leuk idee. En dan een stukje van de maker erbij hoe die op het idee kwam enzo, welke problemen hij had bij het maken. Maar vanmij hoevel er geen speciale prijzen of statusen worden uitgereikt, imo doe je casemodden omdat je het zelf mooi vind niet voor eeen compo. |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #60 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MIA, Bart_Banaan ?? | QuincMan | Area 1337 | 19 | 8-04-2004 19:11 |
| Compo idee: Foto van de maand | Bart_Banaan | Area 1337 | 67 | 22-03-2004 21:56 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 16:32 |