| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Citaat:
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB | ||
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik denk dat het idee van een compo die onbekend is bij de users (of 'gamers') het beste is. En ook dat alleen admins/mods/crewleden mogen stemmen. Zo voorkom je veel problemen en wordt het ook nog makkelijker om deze compo te houden.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Als mede spelers op elkaar mogen stemmen krijg je natuurlijk altijd dat ze elkaar allemaal nullen gaan geven. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Daar zou je dan voor kunnen gebruiken dat je dit doet: (admins + mods + crewleden + gamers) x (gemmiddelde van je gegeven 'cijfers). Als je dan vaak een 0 geeft aan een mede gamer dan krijg je zelf dus ook weinig punten. En als je veel 10-en geeft geef je de andere gamers alleen maar meer punten..
| | |
| | #39 (permalink) |
| Of strategisch 10-en geven.. ![]()
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Oe, leuk idee B_B Lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen, maar ik denk dat je meer op dingen moet letten als behulpzaamheid Kritiek geven en krijgen Leesbaarheid waar -imho- niet altijd interpunctie bij hoort Verder zouden de mods+organisator niet mee mogen doen, en idd, zoals gezegd werd, alleen de crew punten moeten bijhouden/toekennen |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Ik zal eerlijk zijn, mij spreekt het idee me niet aan. Ik probeer iig altijd normaal te typen en behulpzaam te zijn dus een wedstrijd voor dat soort dingen lijkt me dus niks. Bovendien vind ik dat je een beetje het idee krijgt "ik ben lekker de beste", en om die reden ben ik al een keer van een anders forum weggegaan. |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
Als et je niet bevalt, dan doe je toch gewoon niet mee?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MIA, Bart_Banaan ?? | QuincMan | Area 1337 | 19 | 8-04-2004 18:11 |
| Compo idee: Foto van de maand | Bart_Banaan | Area 1337 | 67 | 22-03-2004 20:56 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 15:32 |