| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Beetje moeilijk om uit te voeren denk ik... I'm in tho. ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| We kunnen het natuurlijk ook op een niet bekend tijdstip doen, voor bijvoorbeeld 2 weken en dat dan de SU's crew en mod's het bepalen. zo wordt er vanaf het begin door iedereen goed zijn best word gedaan. Dat er ook bij niemand game onder zijn naam wordt gezet maar dat iedereen mee doet. misschien is het niet uitvoerbaar, maar het is iedergeval een idee. |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() Lijkt mij leuker, we vertellen niet wanneer de compo begint en wanneer hij eindigt, moedigt iedereen aan om lekker door te typen. | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dan zie je idd pas het natuurlijk gedrag van iemand. :P Das een goed idee. Dat alleen de Crew enzo (anoniem) nomineerd voor prijzen vind ik ook wel een slim idee. Dat scheelt een hoop gekwetste mensen en is ook makkelijker uitvoerbaar.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
Hijs fijn. Zal denk ik niet, want dit forum compo ding is nog vrij nieuw volgens mij.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Je had eigenlijk gewoon deze topic niet moeten maken BB. :P Was leuker geweest als je het geheim had gehouden. ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Nou ja, zoals in de openingspost te lezen is, loop ik al langer met zo'n soort plan rond, alleen de vragen zijn: 1) Hoe voeren we het praktisch uit 2) Is er genoeg animo voor En daarvoor heb ik jullie (de mededingers/gamers) nodig om het als goede en eerlijke compo te 'ontwikkelen'. Voor de goede orde: Er is nog geen compo, en niemand doet dus nog mee :-D De scores moeten een optelling en deling zijn van scores, dus er moeten meerdere mensen toe mogen kennen, iig de moderators van de fora en waarschijnlijk ook de gamers zelf. Je mag wel punten toekennen aan een post van een tegenstander, maar niet aan die van je zelf. Tweede puntje wat ingebouwd zal moeten worden is dat de gemiddelde punten die een gamer toekent aan zijn tegenstanders/mededingers ook geregisteerd wordt, en dat met dat getal ook iets in de eind score wordt gedaan. (Dan krijg je zelf ook weinig punten als je de tegenstander weinig punten toekent ofz ![]() Maar vragen genoeg, nu nog even een goede puntgewijze uitwerking.....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| mja zo blijft het wel eerlijk... bijv. zo: punten van mods + gebruikers + medegamers _____________________________________ (= gedeelt door )gemiddelde van wat je zelf hebt gegeven aan medegamers
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Achja, leuk idee, alleen een beetje opletten voor vriendjes politiek. Als je toevallig een paar junks kent en het een beetje regelt.... (ik hoop dat ik nu niemand op ideen breng). Dat zou zonde zijn.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MIA, Bart_Banaan ?? | QuincMan | Area 1337 | 19 | 8-04-2004 18:11 |
| Compo idee: Foto van de maand | Bart_Banaan | Area 1337 | 67 | 22-03-2004 20:56 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 15:32 |