| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Heej, ik kreeg gisteren een linkje door van een programma genaamd Skype. Dit is een telefoneer programma, waarmee je elkaar van pc-->pc kan bellen. Het staat gewoon op de achtergrond te draaien, net zoals msn o.i.d. Geluidskwaliteit is erg goed en het vraagt maar zo'n 5kb/s up/down. Nou vroeg ik me af welke junkies het allemaal al gebruiken, en of het echt een rage is/wordt. Meer info/downloaden kan je vinden op http://www.skype.com Bij het installeren hoef je niets in te stellen en het zou moeten werken met elke firewall. Laatst gewijzigd door Carpento : 17-04-2008 om 09:41. Reden: persoonlijke gegevens op verzoek verwijderd |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| En mij kan je vinden onder de Nick resetter, of Daniel Pielage.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb het denk ik al een half jaar draaien, maar ik gebruik het maar weinig... Kwaliteit is wel super goed.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ken het ook al wel een tijdje. Maar het hapert als een gek op mn ISDN lijntje. Binnenkort krijg ik WDSL, dan zal ik het er weer eens op zetten.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ja, ik heb het een keer geprobeert met zwieke ook, ging nie zo heel lekker, ik met een andere gast die ik ken wel, liep echt goed, we hebben beide kabel, ech 2 uur aan een stuk ge-skyped.
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb zon 5.1 systeem dat alle lines gebruikt, geen microfoon dus. Veel zin heeft zon progje denk ik ook niet, MSN is toch net zo gemakkelijk?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik draai het al een tijdje idd (lees: minimaal 2 maanden). Komt Partyboy er NU pas mee :PMaar het geluidskwaliteit bevalt zeer goed. Maar met ventrilo kan je tenminste met meerdere mensen tegelijk lullen. Dat Skype is ook meer als telefoneren bedoeld.... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc en telefoon via ir? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 8 | 14-07-2004 17:03 |
| skype | whocarez | Area 1337 | 7 | 5-09-2003 10:42 |