| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Iedereen heeft natuurlijk de IA van deze autotjes niet door de vingers gezien. Daarom dacht mede omdat het IA topic vol staat, laat ik eens een topic ervover openen Wie heeft er al 1 en watz ijn je ervaringen en als je er 1 besteld. Wat zijn je plannen er dan mee? Kweet wel dat mijne er gelikt uitkomt tezien beetje custom paint en verhogen enzo... Ik wacht nog ff hoe ze er in t echt uitzien maar kweet wel cker dat t geen standaard bijft. T begin van een nieuwe hobby. Wat zijn jullie plannen??? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
Wat ik wil gaan doen; Eerst de snelste motor er in bouwen, de tuningkid inbouwen, en dan een ding bouwen van electronische temperatuur sensoren, een sensor die uitleest wat de temparatuur bij de motor is , en als die te hoog word, de spanning naar de motor naar beneden halen totdat de zooi weer op een goede temp zit. Oftewel een NTC. Koud, is spanning doorlaten, warm blokkeren.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Maak een eigen baan in je tuin, met zachte wanden, kan je auto niet zo snel kapot gaan en je kan toch snel racen!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Was ook meer als grap bedoelt hoor ![]() Ik vond dit net toen ik voor een leuke wallpaper zat te kijken: http://www.slotcenter.net/murcielago.htm
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) | |||
| Citaat:
Copyright T-mug
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Voor zover ik hier gehoord heb gaat iedereen uhm opvoeren ik wil dat ook gaan doen. Alleen ik heb een klein probleempje ik heb nog geen goeie soldeerbout in huis. Hoeveel Watt soldeerbout zou ik nodig hebben om die tin te solderen en welke andere soldeer benodigheden b.v. type soldeer tin enzo <----check die woord speeling :P Weeeeeee can't wait |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Koop een degelijke soldeerbout van tussen de 15 en 30 watt, en dan niet een goedkope van 5 of 10 euro, maar geef er iets van 15/20 euro aan uit, dan weet je zeker dat je niet nog eens hoeft. Verder voor soldeer moet je Harskern soldeer 40/60 nemen. Dit werkt het beste.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Ok ik heb me een muisarm gesurft maar heb toch ff wat aardige links opgeduikeld: www.tinracers.com www.microcars.nl www.microrccenter.com www.tinyrc.com www.carmoworld.com dit zijn er paar als ik meer nuttige vind zal ik die cker posten Kijk ook eens in de forums op de bovengenoemde sites!![/url] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bavaria City Race | Pawiro | Area 1337 | 12 | 21-08-2006 18:26 |
| koeling/race gaas | Flurious | Cooling & OC Junkies | 2 | 9-02-2005 10:04 |
| diskette drive race wagentjes | wizz_kid | Area 1337 | 9 | 5-01-2003 21:24 |