| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ga ook voor 3. Tis erg laag maar om hem dan gelijk maar zen crew naam weg te halen. Edit: maak maar een poll :P
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Gelijk geen crew meer vind ik n beetje erg hard door de bocht eigenlijk. Ik bedoel we hebben allemaal wel es onze dag niet. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Hey ik heb geen 2 accounts hoor.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ow, de beste straffen zijn bedacht door Masterslave en Freakazoid, die winnen dus eigelijk alle twee een windowsticker, maar ik heb er maar één.... Dus als je ff zegt wie die sticker wil, en wie van jullie een CCFL dan hoor ik het wel!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #55 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Optie 2, 3 en 4 vind ik wel heel overdreven voor een grap. Oke het is niet echt slim om als mod zijnde een member nog een keer te laten reggen, maarja....een leuk onderschriftje noder z'n nick lijkt me het berst. |
| |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Straf is straf, ik denk dat de SU al een paar ideeen hadden om de 13373 user in het zonnetje te zetten en dat wordt op deze manier verziekt, jammer maar waar. en de gek die dat doet moet ook maar met de gevolgen leven. |
| |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Nouja, tis toch niet een total loss? Luukste hebben we nog. Dat we maar gauw een foto van zijn fraaie case MET CJ etch mogen verwachten. Gefeliciteerd met je bijzondere titel!
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #60 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 1337? | GBCHEATER | Area 1337 | 12 | 8-12-2003 17:37 |