| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #77 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
dual P4 bestaat niet simpel. | |
| | |
| | #84 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
Maargoed, maar weer ontopic . | ||
| | |
| | #85 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik ga toch maar heel de map opnieuw bouwen, omdat ik weer inspiratie had: Verhaal van level: Blauwe team zit in AMD, en zij moeten de INTEL (de andere pc) chips slopen, of CTF (Capture the Flag) dan amd blauwe flag heeft, en intel rooie.. veel makkelijker te maken... ;PEn verder zijn er nog toevoegingen die jullie mogen 'requesten' wat jullie erin wille (owjah Fans zitten er al in, als je er door gaat, lig je in stukjes aan de andere kant ![]()
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Tja, jij hebt geen geduld hé ;P maar, ik loop nu stage bij Nuon (je weet wel energie bedrijf.. ) dus heb ik ietsjes minder tijd, maar dat boeit niet en, ik morgen krijg ik 2 high res foto's van Audigy 2 ZS Platinum Pro dus dat word et PCI kaartjeh..Wie van jullie kan er 2 foto's maken (high-res) van onderkant + bovenkant van een ATi Videokaart + een nVidia kaart..?
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn Fan... | SupReme | Elektronica Junkies | 2 | 18-05-2006 19:18 |
| welk raid level | Evoluzione | Hardware Junkies | 6 | 16-04-2006 23:39 |
| Mijn pc ziet de helft van mijn GB's niet | Raptor | Hardware Junkies | 10 | 23-07-2004 18:16 |
| UT2k3 probleempje! | Mr. Neo | Software Junkies | 6 | 8-08-2003 18:57 |
| UT2K3 No-cd patch | Mr. Neo | Software Junkies | 9 | 1-08-2003 12:29 |