| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| CJ-clan topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=6296 |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| de map is voor 76% klaar, dus nog 3 weken (hoop ik) en dan release ik hem @ planetunreal.com + massa's screens, en ja eigenlijk verdienen jullie die eer om hem als eerste te mogen zien, maar ik moet een goeie start maken in mapperswereld .
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Dit vind ik echt niet leuk meer, gisteren, was ik heel erg ver met het level, maar de editor heeft het niet gesaved :'( kan nu bijna janken, want ik snap niet waarom hij het niet heeft gesaved, en ik ben vergeten wat ik heb gedaan ermee, iig niet verwijdert, ik heb namelijk alleen de wire frame's nog, + textures, maar van de 5 pc's had ik er bij 4 water koeling gemaakt, en dat is nu ook kwijt , heb nu TOTAAL geen zin meer om hem af te maken...
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Ik heb U2K3 Waarschijnlijk heb ik volgend weekeinde een cam, dan kan ik wel wat foto's maken van me HW en de binnenkant van een Codegen 350watt (=wel zooitje van binnen). Waarschijnlijk kan ik over een aantal weken foto's maken van een sys met het volgende erin: Dual Intel P4, R9700pro, 4Gb pc3200 met 2 Gigabyte 3d coolers@proc en dat in een Chieftec case. Is misschien wel leuk om die te gebruiken in een level ![]() |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Windows ziet hem inderdaad als 2 CPU's. (Vul hier wat willekeurig negatief gekwijl van een AMD liefhebber in)
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn Fan... | SupReme | Elektronica Junkies | 2 | 18-05-2006 19:18 |
| welk raid level | Evoluzione | Hardware Junkies | 6 | 16-04-2006 23:39 |
| Mijn pc ziet de helft van mijn GB's niet | Raptor | Hardware Junkies | 10 | 23-07-2004 18:16 |
| UT2k3 probleempje! | Mr. Neo | Software Junkies | 6 | 8-08-2003 18:57 |
| UT2K3 No-cd patch | Mr. Neo | Software Junkies | 9 | 1-08-2003 12:29 |