| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik wil nu dus een lan koffertje maken. Daar heb je hardware voor nodig. Nu heb ik gezocht/gekeken naar hardware op veel verschillende plekken, maar wordt er niet echt wijs uit. Nu zou ik graag jullie mening/advies willen: Via msn vragen stellen/advies krijgen. Ik zou dus graag willen horen van de ervaren mensen hier wat zij aan zouden raden. Dan zouden we bijvoorbeeld hier op het forum een tijd/datum af kunnen spreken ofzo en dat ik dan met diegene (of meerdere) ga chatten en dan vertel wat ik denk dat goed zou zijn.. en dan geven jullie daar je mening over. Alvast bedankt. P.S.: Ik weet niet of ik hier een nieuw topic voor moest maken, maar zeg het anders even waar ik het dan wel moet doen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ha een CJ chat zou ook vet zijn. Maar gaat misschien weer ten koste van het forum, zou echt iets zijn voor Area 1337. CJ chat, voor al Uw (zin)loze gesprekken ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het CJ @ IRC idee is al een paar keer eerder gerealiseerd door members. Na een tijdje was er geen interesse meer... Zla je toch een Casejunkies Chat wil, mag je deze zelf aanmaken En nu weer ontopic ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Het CJ channel @ irc is er nog steeds hoor: irc://irc.quakenet.org/casejunkies |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je download mIRC, installeerd het, en start het op, je tikt in een schermpie /server -m se.quakenet.org, dan enter, dan #casejunkies, enter, en je bent er!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] In overleg met de topicstarter krijgt dit topic een move naar Area 1337. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Bedankt aan iedereen die me geholpen heeft! Een chat op de site (of ergens anders) zou denk beter zijn als IRC omdat je dan op elke computer (die op internet zit) kan chatten in de CJ-chat..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Partitie hulp nodig | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 30-08-2007 14:10 |
| Beginners Hulp Nodig | achmed1 | Casemod Junkies | 5 | 16-02-2007 16:05 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 16:57 |
| ik heb hulp nodig | Fexion | Hardware Junkies | 18 | 25-01-2004 19:18 |
| Ik heb jullie hulp nodig :( | Phant0m | Area 1337 | 20 | 31-05-2003 08:23 |