| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 december 2003
| Heb een discussie met een vriend. Hij heeft bij de Lidl een laptop gekocht en wil niet zegen dat het ding slecht is en.of andere uispraken erover doen Omdat er wel bekende merk hardware inzit. Maar zou het zelf nooit persoonlijk kopen omdat voordat ik het verkoop info wil en dat hoef je aan die vakkenvullertjes niet te vragen. Nu het doel vn het topic... Heb dus ook meteen even mijn stem gegeven. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik heb aan de meeste A merk pc's een ****** *****, het enigste merk waar ik zeer tevreden over ben is dell (ik zit nu achter de dell van m'n pa :P , Super stabiele bakken die alles pikken alleen ocen wil niet) De rest van de merk pc's waar ik mee bezig ben geweest (Packard bell, HP en Siemens), hebben allemaal vreemde nukken als je iets wil veranderen. Daarom heb ik voor lidl gekozen. Mijn 500ste post .
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| <edit>Ging niet over de lidl pc dus gebl@@t</edit> De specs staan volgens mij wel in hun krantje en de garantie informatie ook. Op een ander forum is er een discussie over een lidl laptop: Klik
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dat is (volgens mij) onjuist. Je moet als je een Dell koopt een heel systeem kopen en dan kan je er nog extra hardware bijkopen. Denk dat ze die dan gewoon voor je erbij plaatsen en/of vervangen en dat je de standaard hardware die er niet meer in hoefde er los bij krijgt. Zo ging het tenminste toen wij informeerden naar een Dell.. lang.. lang.. geleden.. Was maar een jaartje hoor, maar dacht dat het zo ging.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Het is nu zo dat je een standaard systeem koopt en daar van alles aan kan veranderen tegen een meerprijs de standaard harware krijg je er niet los meer bij. Ik zou zelf kiezen voor zelf bouw, omdat je dan zelf kan bepalen wat je er in wil.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik heb voor lidl gekozen omdat die computer nog een beetje goed uit de test komt. Maar IK zou gewoon voor zelfbouw kiezen.. mijn ouders niet zo snel.. Moest eerst twee generaties (P1 en P2) duren voordat ze het inzagen.. ![]()
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
P4 1.8 256 MB 40 GB HHD ATI Radeon 9000, 32 MB Shared | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Wij (ik dus ) hebben nu ook een redelijk goed pc. Een-P4 2,6 -Gigabyte mobo -256 mb DDR (dus 2x ofzoiets maakt 512 )-Radeon 9600 -120 gb maxtor
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welk HDD merk? | Mr. Oizo | Hardware Junkies | 25 | 21-06-2007 22:46 |
| [TK] Tft scherm merk CTX | Recycle Junkies (V&A) | 3 | 21-10-2004 19:46 | |
| Merk rc-car: RocKet | Fleppuhstein | Gadget Junkies | 17 | 12-02-2004 18:55 |
| merk moederbord??? | -CRASH- | Hardware Junkies | 3 | 26-01-2004 14:41 |
| Major brand geheugen, welk merk ? | sapphire | Hardware Junkies | 21 | 28-05-2003 20:03 |