| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Cj'ende dj's heb je een <shoutcast>internet radio? Load hier je link en je wordt aan het rijtje toegevoegd. Voor vragen over internet radio's enzo kan je hier ook terecht. Overzichtje van de streamers: UPDATE 15 NOVEMBER 2005 Heb alle links maar weggehaald, als je nog werkende heb, gooi ze in t topic en ik zet ze hier. Citaat:
Wil je meer info? VRAGEN! Wil je bij het lijstje? VRAGEN! [wel met link en je style etc.] --- Zelf je radio opzetten? klik hier
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Modbreak! Thadeez: Wel leuk dat steeds meer mensen hun audio (en/of vide gaan streamen op een servertje hier of daar. Echter denk ik niet dat er zo kolossaal veel mensen hier op CJ een servertje hebben draaien waarvanaf ze streamen, dus "het grote..." mag van mij weg wel leuk topic, ik zal eens naar je draaikunsten luisteren Tress ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zou best een stream op kunnen zetten, maar ik denk niet dat ik daar iemand een plezier mee doe aangezien ik muziek luister die de meeste mensen te hard vinden en degenen die dat wel mooi vinden houden waarschijnlijk weer niet van mijn andere muziek. Van DJ Promo tot Sepultura en zelfs Frans Bauer komt allemaal voorbij!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
streamen maar ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
gewoon doen ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Jaaaah streamen Zie het al voor me Heb je even voor mij en dan een hardcore nummer er door ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ik Ben vanaf In tha mixx weet niet tot hoelaat Adres Http://81.204.100.87:8000/listen.pls Open in winamp ![]() Enjoyy
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Strak!!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Films kijken] Haperend geluid met AC3 stream. | eXistenZ | Software Junkies | 2 | 20-08-2005 09:25 |
| Radio Cd-speler | M4NI4K | Elektronica Junkies | 5 | 2-04-2005 18:40 |