| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als SU-Winkel de banner in Flash zou (laten) maken zou het er denk ik een stuk beter uit zien, dan kan de animatie vloeiender en is er ook geen limiet van 256 kleuren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| zie ik hier een zakcentje voor menig CJ? als ik de skillz zou hebben zou ik kijken of ik een mooiere banner voor ze zou kunnen maken :P edit: Es liegen noch keine Bewertungen vor. Large LCD display. Small and slim thermal probe. Dit product is toegevoegd aan onze winkel on vrijdag Voor een grotere afbeelding, klikt u op de afbeelding. ik zie 3 talen op 1 site (su-site) |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Citaat:
__________________ SMP is TEH PWN =] | ||
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Di Dec 16, 2003 12:38 pm toen zei je et is tweakstore en geen tweakshop ![]() en mijn post "Laatst aangepast door Mojo^PowaH op Di Dec 16, 2003 12:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt" scheeld een 30 min , ik denk dat je je vergist ![]()
__________________ blaat |
| | |
| | #21 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Dus: de banner van SU-Winkel ziet er GIF-achtig uit omdat het een GIF-afbeelding is, de banners van Alternate en Space Promotion zien er Flash-achtig uit omdat het Flash-animaties zijn.. :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |||
| | |
| | #22 (permalink) | |
|
| Citaat:
sorry! | |
|
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Ik gaat vanavond als me kop ff mee werkt want daar heb ik goed last van ff een flash banner voor su-winkel maken. Is al geregeld met de eigennaar. Hij zelf zegt dattie wil testen hoeveel hits er hiervandaan zullen komen en dan latere evt een jaar een baaner plaatsen (met mogelijke krtoing voor CJ) <<--heb ik niet gezegd daarom dus woord scramble. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Zonder hier al te veel woorden over vuil te maken: de opdrachtgever bepaalt in principe nog altijd de vormgeving van de banner, maar we zijn het er wel overeens dat een goeie verantwoorde banner eerder uitnodigt om te klikken (al heeft deze het niet slecht gedaan, denk ik). We zijn wel verheugd te horen dat er verwoede pogingen ondernomen worden de SU banner wat meer uitstralling mee te geven. ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ik vind ze allemaal wel wat brakjes.. en btw gif is slimmer. namelijk 100% heeft gif. en dat kan je niet zeggen wat betreft flash. niet iedereen heeft het geinstalld of kan het installeren. dus gif is slimmer. daarbij hoeft een banner helemaal niet zo annimerend te zijn zoals tweakstore waar ik nu naar zit te kijken. ik denk dat een reclame veel aantrekkelijker is door de foto's van de waterblokken enzo hetzelfde te houden als de naam enzo. zo vind ik ook dat de banner een beetje sfeer moet proeven van de site waarvoor de banner gemaakt is. evt plak er teksten bij als resultaten of prijzen. maar zoals ik nu kijk dan vind ik het prachtig hoe die waterblokken van silverprop, danger dan en swiftech. maar de naam daar in tegen staat weer in een hokje.. zonde gewoon maak daar 1 geheel van.. check deze banner bijv. ![]() vind ik persoonlijk beter is gif en ook nog is mooi.. kortom gif hoeft niet altijd lelijk te zijn..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke internet provider heb jij en welke snelheden haal je? | Fleppuhstein | Area 1337 | 102 | 15-02-2004 17:13 |
| CJ banner | Rebels | Area 1337 | 6 | 18-07-2003 14:10 |