| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
| maibe dat ik hier een meeting kan houden naar duitse PC zaken in de buurt.. die zijn nl. ERG goedkoop tov. de nederlandse shops: kijk maar eens www.aha-computer.de en www.bora-computer.de als je er zin in hebt moet je me ff pm'n dan kijk ik of er genoeg man en vervoer is |
|
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() (dat heb ik al sins OD2003, toen ik niet kon omdat ik op vakantie was :s) Hopelijk valt OD 2004 niet in de crocusvakantie, want dan ben ik (en misschien ook een hoop andere junkies) wintersport :P | |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik hoop dat ik met OD2004 kan lekker heel die boel onderkwijlen!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #25 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Sinterklaas is niet dood hoor hij stond een paar weken geleden nog bij ons binnen !
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Sorry voor een ieder die er nog in geloofd... " De meest opvallende inbreng van Sint Nicolaas voor het Sinterklaasfeest is natuurlijk de naam. Maar daarmee houdt de invloed van de bisschop uit Myra niet op. Het strooien van snoepgoed zou komen uit de legende van de drie zussen en de gouden munten. Het strooien is overigens een uitzaaien van vruchtbaarheid, net zoals de rijst die bij bruiloften wordt uitgestrooid. De kleding van Sinterklaas is ook grotendeels afkomstig van het bisschoppelijke gewaad van Sint Nicolaas. De intocht van Sinterklaas per stoomboot heeft te maken met de functie van Nicolaas als beschermer van de zeelieden. Dat Sinterklaas op 5 december wordt gevierd is gegroeid uit het feestelijk gedenken aan de vooravond van de sterfdatum van de heilige. Ook Zwarte Piet zou een deel van zijn afkomst te danken hebben aan Sint Nicolaas. De heilige zou de Moorse slaaf Piter hebben aangekocht. Deze Piter zou, nadat hij door Sint Nicolaas in vrijheid was gesteld, de bisschop de rest van zijn leven hebben gediend. " Maar goed, het is bijna kerst dus on-topic maar weer ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste (bijna) overwinning | Zero2Fear | Casemod Junkies | 13 | 26-03-2007 09:15 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Bijna Koninginnendag; wat ga jij doen??? | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 1-05-2003 19:40 |
| Bijna 10.000 posts op het forum... in de 3e maand! | Bart_Banaan | Area 1337 | 26 | 14-03-2003 22:54 |