| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| OK de tijd is rijp, ik ga eindelijk een stapje buiten de deur doen, en op kamers. het zat er al een hele tijd aan te komen, maar eindelijk iets leuks gevonden, ook in hilversum. het zal me ook niet veel gaan kosten, de kamer kost 260 euro per maand. meestal zit je er wel flink boven als je ergens een kamer zoekt. Het is niet bij mensen thuis oid, gewoon een studentenhuis. ik ken de mensen ook al een beetje omdat ik er al wel es langskwam. maargoed. effe tot de orde. Het probleem is nu, dat de kabel die er nu ligt voor de tv niet geregistreerd staat, maar illegaal is neergelegd door de huisbaas. Er ligt ook een telefoonlijn, maar die wordt afgesloten natuurlijk omdat die vriendin van mij dat abbo meeneemt. ik kan het wel overnemen. ik zal het effe voorzichtig proberen uit te leggen.. .zonder internet..... kan.....niet... Dus ik ga zorgen dat ik er wel internet heb natuurlijk, maar tegen een niet al te hoge prijs. Ik denk dat ik zowieso ADSL wil, dus ik moet ook een kpn telefoon abbo nemen, en ik dacht eigenlijk aan Demon Adsl: http://www.demon.nl/producten/adsl/ en dan de goedkoopste. heeft iemand tips ofzo waar en hoe een goeie aansluiting te vinden, of is demon een goeie keus van me?
__________________ Dus... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Wat ik je wel kan vertellen dat ADSL van Tiscali hier al 2 jaar zonder enig probleem loopt. Geen gezanik over datalimieten gehad of nix. Misschien in het handig je af te vragen wat ze onder 'fair use policy' verstaan, dit is nl bij elke aanbieder verschillend.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Das waar ja, elke policy is weer anders.. mij gaat het er voornamelijk om dat ik niet een fortuin hoef neer te leggen aan aansluitkosten, modem en nog eens maandelijkse kosten.. ik zie dat kpn ongeveer de goedkoopste heeft, samen met HCCnet..maar ik vertrouw kpn gewoon niet... ik heb er vaak genoeg mensen over gehoord dat het te langzaam was. de beste reacties kreeg ik van mensen die Demon gebruikten. Tiscali was ook wel goed inderdaad.. maargoed.. tis niet niks allemaal. was allemaal wel makkelijk thuis, ouders laten effe chello aansluiten en gaan met doe banaan.. maar nu moet ik alles effe zelf gaan regelen. situatie kamer: Er ligt al een telefoonlijn met abbo, en een internetverbinding, volgens mij Adsl-lite van kpn..
| | |
| | #4 (permalink) |
| Is er iemand op de hoogte van recente aanbiedingen? daarmee bedoel ik gratis modem en aansluitkosten? Ik zoek het volgende: Niet meer dan 50 € per maand Ethernet Modem gratis aansluitkosten Ik heb Tiscali eens bezocht, maar die hebben alleen een aanbieding voor 2 jaar met een USB modem..
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_breedb.html Geen aansluitkosten en gratis modem, maar staat niet bij wat voor modem.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik hoor wel vaak dat zonnet slecht is enzo, soms heel sloom ineens >/
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Afgesloten de hele shit. Hij tekeer, in de chello winkel. Ze konden het niet aansluiten tenzij hij netaalde, terwijl hij alle betalings bewijzen had. Chello heeft zeker hele hoge schulden dat ze die op deze manier proberen terug te halen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Kheb hier ADSL Deluxe van Eweka, dat is toch aardig snel Misschien een idee :P
| | |
| | #15 (permalink) |
| M'n ouders denken dat het overal zo duur is ![]() ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| internet/telefoon probleempje | goofy | Hardware Junkies | 3 | 6-03-2007 13:04 |
| pc en telefoon via ir? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 8 | 14-07-2004 17:03 |
| Skype telefoon programma, heb jij het ook? | -PartyBoy- | Area 1337 | 33 | 23-01-2004 15:49 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniël | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 10:54 |
| Een nieuw klokkie / telefoon? | Bart_Banaan | Area 1337 | 3 | 28-03-2003 11:06 |