| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Probeer eens met wat medebewoners een supersnel ADSL packet te nemen, en dan een draadloze ADSL Modem/router neerzetten, iedereen een transceiver in zijn PC, en lekker draadloos/probleemloos met z'n allen op het net....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| B_B, ja naja t feit is dat het wat moeilijker ligt.. er woont een ontzettende eikel daarzo, en hij wil zijn bestaande chello kabel internet niet delen. doet hij al met 3 anderen, en "anders wordt het zo traag" ....zeikerd.. valt erg mee, maargoed.. dan niet als het al zo moeilijk wordt.. neem ik liever een eigen adsl verbinding..dan out-download ik em wel :P en dan mag ie lekker niet mijn verbinding tappen aangezien mijn ouders het wel handig vinden mij te kunnen bereiken op een vast toestel, sluiten zij voor mij een kpn abbo af, en dan neem ik gewoon een adsl verbinding waarschijnlijk van Zonnet. heb ze net een mailtje gestuurd, nog geen antwoord. vraag was of de modem die gratis is een ethernet of usb is. ik wil ethernet!
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| internet/telefoon probleempje | goofy | Hardware Junkies | 3 | 6-03-2007 13:04 |
| pc en telefoon via ir? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 8 | 14-07-2004 17:03 |
| Skype telefoon programma, heb jij het ook? | -PartyBoy- | Area 1337 | 33 | 23-01-2004 15:49 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniël | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 10:54 |
| Een nieuw klokkie / telefoon? | Bart_Banaan | Area 1337 | 3 | 28-03-2003 11:06 |