| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Maandje gelee stond ik nog op mn boardje in Gstaad, maar helaas.. effe niet nu. te druk met op kamers gaan op het moment (volgende week al) heb vandaag alvast een breedbeeld TV gekocht :P maar ik raak teveel offtopic ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Ben al 2 weken zeer chill op wintersport geweest , nu is het geld op. Met 600 euro per week knalt het wel aardig ![]()
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb gewoon een kamer van een vriendin van me overgenomen, ook in hilversum maar gewoon midden in het centrum lekker de kroeg uitrollen, zo mn bed in tis een heerlijke kamer, maar ik open effe een topic over dat alles ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik ga vrijdagmorgen weg. Boarden in Italië! Ik heb er echt zin in! ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik zou deze vakantie gaan maar nu met m'n gebroken arm kan dat niet! >D Maar volgens mij gaan we nu met pasen ergens heen, ergens hoog, maar iig, de mensen die wél gaan, veel plezier!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| De tijd is aangekomen dat ik een week zonder PC zit! hoe ik dat ga overleven weet ik nog niet! Ik ga wel in ieder geval ff opzoek naar een I-Cafe! dat hebben ze vast wel in Tirol :PIk ga namelijk nu weg naar de bus! CU all in a week!!! ![]() mijn computer gaat dus ook echt een keer uit staan! (nee niet eens standby! dit wordt een mijlpaal in mijn leven :P ) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Have fun! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WinterSport..]ik + canada = lachen | SiLaTroN | Area 1337 | 12 | 18-03-2004 21:27 |