| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Een goede tip vind ikzelf dat je hem in ieder geval niet met allemaal hoofdletters moet schrijven, dat staat zo schreeuwerig. Verder kan je misschien inspiratie putten uit boeken, films, games of iets dergelijks? Of doe eens origineel en neem gewoon je eigen naam ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Kijk anders in de members-list van een groot forum, en kies een leuke uit!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Brainster is wel ok ![]() Anders moet je ff opzoek gaan naar een topic dat hier een tijd geleden liep, over hoe mensen aan hun nick kwamen .Als ik jou was zou ik ook niet te ingewikkeld met streepjes e.d. gaan doen, mensen vergeten ze, en da's irritant :P |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| TankNut FragF00d AttackMode Webmonkey SicknTwisted Freakmeister Tha_dude RAMhead CaseButcher Surgeon L33tUnit Nou weet ik niks meer hoor.. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nickname: Robert85 moet PYRO worden. | RA-ART | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 27-09-2004 22:32 |
| Waar komt jouw nickname/avatar eigenlijk vandaan? | Spike | Area 1337 | 96 | 30-05-2004 16:22 |