| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #467 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| lol :P maarre, die TOYOTA STARLET (want dat is het)... echt niet dat daar echt NOS inzit hoor en die spoiler is een stukkie multiplex, in een uurtje in elkaar geflanst.. ik heb de auto nog niet zien rijden, maar dat komt snel wel. Er rijden meer maffe autoos rond in hillywood trouwens... wat dacht je van een 2vc met een V8 motortje erin en banden net zo breed als arnold schwarzenegger :P
__________________ Dus... |
| |
| | #468 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| wat een lachertje 750e post.... BLAAT lol kwas vanochtend weer eens niet wakker hooor.... nog geen 2 minuten uit bed QUINCY HONDEN UIT LATEN..... GRR khad me al vverslapen (wekker niet aangezet ) men vader dus... ach ja ok ik honden uit laten stond dan nog wat te blaten tegen die hond en dus had ik niet door dat ie tegen men pa's auto aan het zeiken was....
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #470 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| van ultima dus want ik pleur net men msn aan voor de zoveelste keer vandaag.... toch maar eens wireless internet nemen... nu blijkt dat er een of ander beest aan men utp heeft zitten knagen had cker zin in spaghinternetti
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #471 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| wat krijg je als je een koe in de Matrix stopt ---> Mootrix ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #473 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003 Locatie: Haarlem
| @ Dj Tw@n: Je ondertitel kan nog langer he! Het is een feit, dat een koe meer schijt dan een geit. Maar als de geit dat had geweten, had ze vast wel meer gescheten. Maar de koe had toch gewonnen, want een koe schijt tonnen. Just my 2 euries |
| |
| | #474 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ondanks dat ik me ontzettend heb lopen ergeren aan de replys in wim's laatste topic, wil ik toch het volgende mededelen: gezien dit wel een gepast topic is, prestenteer ik u: MIJN 500e POST!! ik heb het toch nog voor het eind van mn vakantie opgered ![]() bloemen en andere presentjes mag u mailen naar: FXL666@hotmail.com.... nah, geintje :P |
| |
| | #475 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #476 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| toch nog even een leuk gesprekje tussen mij en me vader toen ik aan de aansluitingen van me rad bezig was: ik: maarre die spullen wou je dus samensolderen? pa: ehh nee, dat moet je hardsolderen ik: wtf hardsolderen? waarom? pa: ja anders laat het los ik: sinds waneer smelt tin bij 50*C? pa: ooh word het niet zo heet dan? ik: nee joh wat denk jij, dan flikket het uit elkaar bij 300*C pa: ooh oke dan kan ie gewoon gesoldeerd worden ook zoiets... ik droomde van een - jawel - AMD 1800 jiuhb vanochtend :P goeiemorgeeeeeh ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #477 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hahah, dat gebeurd mij ook wel es, dan droom ik over n onbenullig iets. Eergistere heb ik gedroomd dat ik een Watercool systeem in elkaar aant zetten was. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #478 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
ik droom toch fijn over leuke meiden!!! ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #480 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| mjaaa oke maar dan word je zo langzaam en pijnlijk wakker, dan droom je nog half en aan de andere kant onthoud je het wel n beetje :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |