| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
en dan hebben we het nog niet over het copyright gehad! | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Tsja, tis graag of niet he. Ik zit ook niet voor m'n lol te rotzooien aan mijn machine. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
__________________ blaat | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Bedrijf van m'n vader heeft ook zo'n appraat staan, alleen dan 'wat' anders Die is om letters in steen te graveren, ziet er ook een stuk anders uit ![]() Maar als ik je nodig heb laat ik het weten ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Als je een ECHTE vector tekening aan leverd (DXF) dan gaat er per plaat 5 euro vanaf. Maar dan alleen als je alle lijnen die door moeten lopen ook aan elkaar hebt "geknoopt", anders ben ik dr alsnog n hele tijd mee bezig. Zelf Materiaal aanleveren mag ook, maar geen taaie troep als lexaan, want daar kan de naald niet zogoed tegen (na zon plaat mag ik n dikke laag plastic van de naald af bikken). Een graveerwaardige plaat van 200x150x5mm kost mij iets van 5 euro om te kopen. Dus als je een goede vector kan leveren + goede soort plaat (acryl geeft het mooiste resultaat), kun je 10 euro besparen. Kleinere of grotere plaatjes zijn natuurlijk anders geprijst. PM me maar voor een quota.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |