| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Niewjaar: Eeeeh eerst naar een stel oud klasgenoten / vrienden overdag, lekker chillen bij iemand thuis, heel veel lol trappen, beetje vuurwerk afsteken. (nee ik doe niet lomp, ik heb me vingers nog nodig om te modden )Daarna snel naar huis, omtrekken, naar mijn andere maten heen. Daar eten we dan meestal (gourmetten). Dan zuipen en dan misschien nog uit en dan is het al weer licht . Is altijd wel gezellig.En kerst wordt zoals elk jaar weer, gezellie met de familie?!? hmm..... ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Kerst vieren we hier meestal niet echt, niet met pakjes iig. We gaan hier gewoon lekker eten (gourmetten oid), en daarna met z'n allen achter de buis zitten ![]() Met oud en nieuw spreken we altijd iets af, of naar opa en oma, of naar kennissen, of vrienden... Maar toch blijven opa en oma het leukste, met al die mensen uit je familie enzo Gezellig!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Kzit met kerst gewoon bij me familie enzow, en mss met wat vrienden enzow. Met oud&nieuw overdag beetje oliebollen/appelflappen eten en dan 's avonds/'s nachts uitgaan tot uurtje of 5 ofzow en dan super lekker slapen ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Met kerst zal het wel weer een familie-happening zijn, is best gezellig, daar is kerst toch voor ![]() Met oud en nieuw ook, en ik moet nog ff kijken of ik daarna de stad in ga (murphy's: 45 euro toegang, en daarna de hele avond gratis ) |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| Kerst vier ik thuis met hele familie en cadeautjes onder de kerstboom En jaarwisseling wordt waarschijnlijk, thuis of bij me vriendin+familie voor de buis hangen en de standaard spelletje spelen de hele avond lang.Dat vuurwerk shit vindt ik niet echt meer boeiend kost alleen maar geld :P gooi ik liever ergens anders aan weg (Modden ) Koop misschien paar mooi vuurpijlen meer niet. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar halen jullie je casemod stuff?? | Jensn | Shop Junkies | 20 | 25-10-2006 20:10 |
| Waar kopen jullie je mod-stuff? | Niek | Hardware Junkies | 1 | 15-09-2005 19:10 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 19:23 |
| Wat vragen jullie in jullie schoen/onder de kerstboom? | QuincMan | Area 1337 | 51 | 13-12-2003 21:34 |