| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zoals jullie allen weten heeft het gebruikelijke Recycle Junkies (Subforum) plaats gemaakt voor een nieuwe Recycle sectie. Hierin is het niet meer mogelijk over de aangeboden en/of gevraagde artikelen te discussieren. Aangezien er vaak nog veel gevraagd wordt wat het een en ander nog waard is, opent zich bij deze hét topic waar je deze vraag kan stellen. In eerste instantie kan eenieder hier de vragen beantwoorden, en als extraatje zullen Lampje enThadeez hulp bieden bij het taxeren van de desbetreffende hardware, waar nodig. Enkele regeltjes voor dit topic: - Hou het bij Computer-Hardware en Gadgets. Alles wat hierbuiten valt wordt meteen verwijderd. - Houd het een beetje overzichtelijk. Als je een nieuw stukje hardware post, zet dan bij het posten de naam of omschrijving ervan in het veld "ONDERWERP". Met vriendelijke groet, Lampje en Thadeez Moderators Area 1337
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| AUB eventjes blijven opletten guys! Als je een artikel getaxeerd wilt hebben, zet je de artikelnaam in het veld "Onderwerp". Als je ergens op reply'd, dan hoeft dat niet. Lees de regeltjes even door, het zijn er maar 2 Kunnen jullie best ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
| hehe dit topic heb ik dus bedacht.. maar op 1 of andere mannier is het tog bij deez gekomen nadat ik t met lampje had overlegd... maar hier is er dan eentje, ik ben van plan om een nieuwe CM te maken en ben me aan het bedenken of ik deze weg zou doen, naja 2 pc's is wel leuk.. maar wat geld natuurlijk ook,, daarom zou ik willlen weten wat ik nog voor deze bak kan krijgen: p4 2,4 ghz asus P4PE deluxe (sound, lan, raid, audio, firewire,sata) 512 mn ddr ram 333mhz apecer/infineon coolermaster p4 koeler tot 2,8ghz geforce 4 TI 4200 dvd speler noname cd recorder HP 16x 2x 20 GB HD western digital 420 watt noname voeding VETTE casemod allemaal exc. ccfl en die shit// daar mogen ze extratjes voor geven.. of zou ik er dan meer voor kunnen krijgen? |
|
| | #8 (permalink) |
|
| Ik heb nu een 48x24x48 CDRW brander van Lite-on over... Dit is incl. een legale versie van Nero. Hij is geproduceerd in Januari 2003, maar gekocht in maart 2003/ Niet extreem veel gebruikt en doet het nog prima.. ..leuk detail... nog nooit een RW mee gefikt.. ![]() |
|
| | #9 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #10 (permalink) |
|
| nou, omdat hier niemand reageerde heb ik mn stuff es op got laten taxeren, nu komt dit bericht eruit : http://gathering.tweakers.net/forum/...ssage/19383459 in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/...sages/824300/0 is dit nu echt relevant.. als je leest wat voor prijzen die geeft hey :| ik vat het op als een regelrechte belediging.. want voor de cpu geeft die 25 minder als ik m had gekocht en voor mn mobo enzo maar 1.3e ![]() |
|
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
edit: hij gaf zo laag volges mij omdat het cj logo erin gemod was j/k
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het "bad luck met hardware" topic | sapphire | Area 1337 | 147 | 25-05-2004 18:57 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 08:51 |
| Het grote : "Hardware destruction Topic" | wizz_kid | Area 1337 | 94 | 10-07-2003 10:00 |