| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Die dingen zijn wel geinig, maar hebben voor mij een te hoog kermis gehalte. Ik zou helemaal gek worden als er van die knipperdingetjes in mijn kast zaten[edit] en je moet er ook nog minimaal 500 stuks afnemen, dan wordt het pas echt kermis is je kast lol ![]() [/edit]
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak: Deze kan ook wel in Area 1337 ik vind het een te weinig casemod gehalte hebben.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Citaat:
Bij minimaal 50 stks word het interesant voor CJ ![]() ![]() | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]() LOLZ, idd wat een kermis. Hier ga ik een kamer mee behangen en in zitten als ik het effe helemaal niet meer zie zitten na een stressdag. Gegarandeerd dat ik er daarna weer ff tegenaan kan. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| In een woord: verschrikkelijk! Met zoiets in je case word je helemaal gestoord als je er 2 minuten naast zit ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| een case gemaakt van die dingen Daar wil je niet naast zitten op een LAN, dan word je spontaan lijp man ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mooie casemod voor op de frontpage | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 27-07-2006 23:18 |
| Tips voor casemod | Nemesis | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 18:20 |
| Casemod voor de baas | REEV | Casemod Junkies | 7 | 28-07-2004 16:07 |
| Ideeën voor casemod met oud Hardware? :) | Kenvdb | Hardware Junkies | 13 | 17-10-2003 10:17 |
| Metaal FAQ voor Casemod Junkies | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 24-09-2003 21:21 |