| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| voor degenen die in of rond dokkum wonen - Restpost B.V. heeft een brandschade partij gereedschappen opgekocht en verkoopt deze met 40% korting! ik ben er vanmiddag ff wezen kijken, en ik heb o.a. deze spullen gechecked: - origineel dremel toolz - divers elektrisch handgereedschap (bosch, de walt, makita, etc) - industrieele spuitverf (hard hat) - diverse assesoires (ook voor dremel) ik ben zelf met een 50- vaks opbergrek naar buiten gekomen voor de miezerige prijs van 25 euro (nieuw 42 eur ![]() ik zou zeggen, wees er snel bij wat het loopt nu al storm!! ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Das toevallig hier in Dedemsvaart (tussen Zwolle en Hoogeveen) is de timmerman/doeland ook aan het leeg verkopen omdat ze weg gaan ook 40% korting ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Cheap Mod Silentmaxx ST-11big kloon | el tweako | Casemod Project Logs | 31 | 5-04-2006 20:40 |
| [CIP] Cheap Bigtower Update: <08-12-2005> | dewurmjongen | Casemod Project Logs | 38 | 25-11-2005 16:32 |
| Wie woont in dokkum? | Dark*Angel | Casemod Junkies | 13 | 16-03-2003 16:03 |
| CaseMODding in Dokkum | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 19 | 14-03-2003 07:31 |