| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| De sint is bijna weg. Dan is er nog een goedheiligman die ons mooi kan vermaken ![]() Klik hier!!!! Ik kom op 259,5m. Nou jullie!!! |
| |
| | #48 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #49 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Nog ff dooroefenen, je hoort het wel als ik je gebeat heb ![]() edit: woei, 255.1 ![]() Woei, ik heb je dik verslagen 303.6!!! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| [quote="Hummel-X"] Citaat:
Nog ff dooroefenen, je hoort het wel als ik je gebeat heb ![]() Ik snap het niet echt..? Waar moet je klikken?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #51 (permalink) |
| 2 keer drukken 1e keer om te lopen, 2e keer inhouden om te gooien ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #53 (permalink) | |
| Citaat:
Je moet dat mannetje tot onder de grond drukken, maar niet té ver En je moet ongeveer bij de 2e kleine berg beginnen! Succes :P Ik ga nog ff door.....
| |
| | #55 (permalink) | |
| Citaat:
) niet aan mijn 341.9'er :P Tof spelletje dit ![]() edit: gelijk met Widow nu Both 350.4 ![]()
| |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| weer een leuk lijstje met spreekwoorden >> > 'tIs een goed jaar voor de tijd van het weer. >> > Dat bepaal ik zelf wel uit. >> > Ik ga niet met jou onder discussie. >> > Ik weet het zeker, denk ik. >> > Dit steekt er met kop en schotel bovenuit. >> > Dat is er met de paplepel ingeslagen. >> > Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd. >> > Ik ben er helemaal infuus van. >> > Hij kreeg een staande ovulatie. >> > Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul. >> > Kut maar krachtig. >> > Ik erger me kostelijk. >> > Ik sta helemaal triplex. >> > Laten we met een schone luier beginnen. >> > Het escaleert helemaal uit de hand. >> > Je brengt mij helemaal van mijn abrikoos. >> > Het is het een of het twee. >> > Pak je borst maar vast. >> > Dat legt geen doden aan de zeik. >> > Iemand dood maken met een blije mus. >> > Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken. >> > Dat slaat nergens over. >> > Dat helpt geen nut. >> > Moet je zeggen wie het hoort. >> > Ik moet niet teveel rijden; ik moet nog drinken. >> > Tegen een Hell's Angel:"Ga eens opzij met je brommer." >> > Er waren 3 doden, waarvan twee ernstig. >> > We gaan er met de volle 50% tegenaan. >> > Ik spreek vloeibaar Nederlands. >> > Hij was opslag halfdood. >> > 'tIs al weer vroeg laat. >> > Wie laat begint, mag vroeg weer naar huis. >> > Qua geld kost dat financieel niet duur. >> > Het is binnen buiten dan warmer. >> > Ik ben er erg door gevaccineerd. >> > Dat introduceert me niks. >> > Ik word met scheve schaatsen aangekeken. >> > Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk. >> > Het regent dat het pijpt. >> > Dat is geen vraag op mijn antwoord. >> > Geef mijn portie maar aan Flipper. >> > We gaan er met verkrachte eenden tegenaan. >> > Daar krijg je stierballen van. >> > Ze heeft een postanale depressie. >> > 'tIs zuipen of verpompen. >> > Je moet geen wakkere honden slapend maken. >> > Je ziet hier veel gapen en scheiten. >> > Ik heb een leuke jas op de kip getokt. >> > Sorry, neemt u mij niet dadelijk. >> > Executeert u mij. >> > Ik heb een gespierde scheur. >> > Ik ben erg quensecont. >> > Je moet niet dronken dat ik denkenben. >> > Het is niet alles koek en ei wat er blinkt. >> > Ik zou niet naast zijn schoenen willen lopen. >> > Ik voelde me een beetje disney worden. >> > Zij hebben een huis van een kast. >> > Je imiteert me mateloos. >> > Je denkt toch zeker niet dat je bang voor me bent? >> > Ik kan dit niet door de beugel tolereren. >> > Je hebt er geen hout van gegeten. >> > Je nekt uit je lul. >> > Hartelijk geteleviseerd. >> > Nu gaat er een lampje bij me rinkelen. >> > Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef. >> > Het kost een placenta, maar dan heb je ook wat. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 19:41 |
| Het grote au topic, @wherever - deel 2 | uzuri | Area 1337 | 132 | 14-12-2005 23:00 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |