| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #316 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Hierbij is het topic weer geopend. Hierbij nogmaals een herinnering aan de regels die gelden in dit topic: http://www.casejunkies.com/forum/vie...?p=74695#74695 Mvrgr, Thadeez
__________________ Dus... |
| |
| | #317 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Waarom wassie dicht dan? Shit heb ik dat weer gemist :P Paar leuke filmpjes, mischien bekend, mischien niet... http://atomfilms.shockwave.com/conte...jai/index.html |
| |
| | #319 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik kwam gister middag een jongen tegen die ik nog kende van vorig jaar op school. Hij doet ook "in" computers zegt ie. Hij heeft een vette pimp premod kast. Hij kwam naar me toe zegt: Ey, ik heb een nieuwe voeding gekocht! ik:Een PSU? hij: Een wat? ik: PSU is een voeding hij: ow jah Ik: maar wat voor 1 dan? hij: een watergekoelde! Alleen heb ik een probleem. Hij valt namenlijk om de zoveel tijd gewoon uit.. ik: hoe bedoel je? hij:gewoon, als ik de pc aan zet dan duurt 't een 10 minuten voordat ie uitvalt en als ik aan het gamen ben vrijwel meteen. ik: Da's raar. Kapotte voeding gekocht? hij:Kan haast niet. Ik zal je het wel laten zien. ik : Prima joh, ik kom vanavond wel ff langs. ---------die avond-------- hij: (heel trots)Dit is 'm!! ik: Premod??? jah euhhh leuk... Maar waar is je waterkoeling setup dan? hij: In m'n voeding!! ik: Je hebt dus alleen een watergekoelde PSU maar voor de rest helemaal niks watergekoeld? Dus je hebt je voeding nergens op aangesloten? hij : Nee, moet dat dan? ik : Ik heb je probleem gevonden.... |
| |
| | #320 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Lol, dat is wel errug noob. Wat dacht ie dan van de twee pijpen die eruit steken!?
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #323 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Hahaha, dat is inderdaad lachen. Gasten afzeiken die menen dat ze alles weten. n00bs are friends, lamerz suxors :P
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #324 (permalink) | |
| Citaat:
I love martial arts!
__________________ Dus... | |
| |
| | #325 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
![]() Ik had ze vorig jaar allemaal gezien namelijk ![]() | |
| |
| | #326 (permalink) |
| Ik was ook echt een ninjai verslaafde. Had er zelfs een Tshirt geprobeerd te bestellen, maar ik kreeg een mailtje terug dat ze niet naar NL shippen... Misschien is dat nu anders, maar ik heb er al een heeeele poos niet meer gekeken.
__________________ Dus... |
| |
| | #327 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| IRT: ygkremer wat een ultieme n00b! Wat dacht ie? dat er in plaats van 2 fans gewoon water inzit? gewoon een printplaatje in een kuipje water ![]() hahahaha
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #329 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Voor de metalheads onder ons: http://quizilla.com/users/PyrusofDre...0Are%20You%3F/ Staan wel lollige antwoorden tussen :P /me is a true metalhead
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #330 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
If you're not bleeding by the end of the show, get your fuckin' money back. <- die natuurlijk!Kan niet wachten op Metallica & Korn!!! Dropkick murphys is al best gauw, en daar zal het er ook wel hard aan toe gaan. Citaat:
shocked!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 20:41 |
| Het grote au topic, @wherever - deel 2 | uzuri | Area 1337 | 132 | 15-12-2005 00:00 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 21:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 16:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 10:36 |