| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Is de middelste BB een BB met een kettingzaag? Echt gruwelijk dit :P ik kan bijna niet wachten tot ie klaar is ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Het lijkt echt op onze BB , een echte hardrockkendecasemodder (leuk voor scrabbel)
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik probeer er nog wat aan te doen maar ik heb et nogal druk met school met het maken van al me sectorwerkstukken enzo voor me examen. Ik heb al een engine maar me Action Script skillz zijn na 2 jaar niets proggen in flash nogal achteruit gegaan dus daar ben ik nu weer aan het werken. Maar de demo staat nog steeds in de planning voor december/januari so stay tuned.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Ik heb al wat design gemaakt voor vijanden en levels maar nog niks geanimeerd. Ik heb het nogsteeds druk met school omdat examens steeds dichterbij komen en ik ook nog een hele zooi tentamens heb en ook nog wat werkstukken moet inleveren (oa sector werkstuk) ![]()
| | |
| | #30 (permalink) |
| De basis van de engine is nu af. Ik ben nu bezig met de basic animations erin aan het zetten en wat aan het bijwerken/afmaken. Morgen zal Ik een klein level bouwen en dan online zetten zodat jullie kunnen zien hoe alles er ongeveer uit komt te zien.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [GAME] Battlefield 2 | Jamba | Software Junkies | 61 | 21-11-2005 21:02 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| New Game! Topic. | Freakazoid | Software Junkies | 188 | 17-05-2004 18:56 |