| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vandaag Elma en de sloop een bezoekje aangedaan, digicam meegenomen (was nog bijna gejat) en wat pics gemaakt, dus zie hier...: De sloop: Als aan komt rijden.. De sloop gaat tot de overkapping in de verte. En nu op de sloop een fotootje Elmaplast: Binnen bij Elma De balie... Van buiten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Dat jat-verhaal vertel ik je nog wel eens.... ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Genoeg auto's zo te zien Widow Elmaplast is netjes, verder niet veel aan te zien, maar toch leuk die pics ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Over 2 weken is het zover, Baco V2.1. Ik wil ff een lijstje hebben wie er allemaal komt, dan kan ik genoeg pennen meenemen om handtekeningen uit te denken namelijk. Nee, het is gewoon even om een idee te hebben van wie er allemaal komt. Dus als je mij een PM wilt sturen met de simpele tekst dat je komt dan houd ik er rekening mee! Met deze URL stuur je mij een PM: http://www.casejunkies.com/forum/pri...de=post&u=1061
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Jahoor, tot nu toe komen: -Partyboy- Hummel-X TreboR Mir4dor Freakazoid Bart_Banaan ReseTTim Oeloe (misschien) Gerco M3ga-man En ik zelf natuurlijk :P. De definitiefe planning: Om 11 uur verzamelen we bij station Heemstede-Aerdenhout, wil je dus met de trein komen dat is dat goed mogelijk. Sneltreinen stoppen ook in Heemstede. Vervolgens is het de bedoeling om naar de Baco te rijden, daar om ongeveer 11:30 aan te komen, en daar dan anderhalf uur te shoppen totdat het 13:00 is in de middag. Daarna bezoeken we Elmaplast, rond 2 uur ongeveer. Degene die niets te zoeken hebben bij Elmaplast kunnen natuurlijk doorrijden naar de sloop, want dat is een kilometer verderop. Wie wel plexi nodig heeft gaat wat later naar de sloop. Bij de sloop kan je shoppen van ongeveer half 3 - 3 uur tot half 5 naar radiators en andere car-goodies. Rond half 5 is het tijd om af te druipen en weer richting huis te gaan, het lijkt me wel een goed ideetje om dan gewoon weer bij Heemstede de hele clan af te zetten, zodat iedereen met de trein of auto naar huis kan gaan. Ik heb de afgelopen weken de snackbars enzo in de buurt bij de Baco onderzocht maar dat stelt niet veel voor: een enkele overjaarse kipburger en wat franse friet was alles wat ik vond. Ik denk dus dat het beste is om zelf eten mee te nemen. Voor het modden bij de sloop heb je uiteraard zelf je eigen gereedschap nodig, je moet zo denken: wat zou ik meenemen als ik een van de leraren/leraressen op school mocht verbouwen? Dan neem je hamers, tangen, baco’s, steeksleuteltjes, schroefendraaiers, zaagjes enzo mee. Op de baco is ook werktuig te koop, maar niet alles om een middag goed te slopen. Op de sloop zelf moet je natuurlijk niet alles met een grote hamer eruit meppen: je slaat spul kapot waar de sloop-beheerders hun brood mee verdienen! Probeer dus zoveel mogelijk heel te houden, er netjes uit te schroeven en heel te houden. Dan heb je ook geen kans dat je je radiator kapot slaat. Na de sloopwerkzaamheden hoef je het niet allemaal weer terug te schroeven, gewoon in de auto laten liggen. Zelf pleisters en andere first-aid hulpmiddelen meenemen is geen overbodige luxe, als je een beetje te fanatiek bezig bent haal je je makkelijk aan iets open. Zoek je ander spul dan radiatoren dan kan dat natuurlijk ook, het is een echte sloop waar je ook stoelen kan halen om een chillout in je kamer van te maken ofzo.
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Gereedschap heb ik wel wat de auto-sloop betreft, ik heb alleen geen rad nodig maar misschien vind ik er iets anders... ...ik heb dringend "iets anders" nodig voor een te bouwen mod waar ik qwa ideen niet echt uitkom Ik zal de basis van de "case" meenemen de 22e, misschien dat er junks zijn die me in een bepaalde hoek kunnen schoppen :P Dat Elmaplast gebeuren lijkt me ook wel wat, ik heb plexi nodig, ben zeer benieuwd... Kortom: ik heb er zin an ![]() |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Van de deelnemers die ik zie staan komt er denk ik niemand langs Utrecht hè? Dan ga ik denk ik maar treinen, gaan er nog mensen via Utrecht centraal oid, alles beter als 1 uur in je eentje in de trein ..... (alhoewel je natuurlijk - volgens widz0r - wel prullenbakken kan slopen) Ik heb er iig al zin in ![]() Trouwens, BB, kan je misschien m'n topwindow dan nu naar de Baco meenemen? ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| @TwM, misschien is het verstandig om ff met elmaplast te bellen, zodat ze weten dat ze het tussen 2 en 3 ff druk hebben ( of wat je planning ook mag zijn ). ik denk niet dat ze het tof vinden als je daar met 10 man binnen komt om ff 10000 stukjes van 2x5cm plexi te bestellen :P |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Oei! das balen voor je! hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| « Links of rechts?
|
Accu gezocht » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM BBQ meeting | Floriske.nl | Events Junkies | 50 | 12-06-2007 10:56 |
| Baco V2.1 Pics! | the widow maker | Area 1337 | 48 | 31-12-2003 12:57 |
| Cj bezoek aan Baco V2, en zo ja, wanneer? | the widow maker | Area 1337 | 10 | 11-10-2003 22:09 |
| 30 Augustus: CJ bezoek aan Baco? | the widow maker | Area 1337 | 89 | 1-09-2003 15:17 |