| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| hmm ik zal proberen het kort te houden, maar mijn muzieksmaak is erg breed. Hiphop The Roots Common Gangstarr Iam Eminem Afu-Ra Dilated Peoples Black Eyed Peas Camp-Lo The Pharcyde N.E.R.D. Slick Rick Xzibit Rock/punk/whatever Tenacious D The Hives Pennywise System Of A Down CKY Muse Lit No Use For A Name Millencolin Weezer Coldplay Live Counting Crows Tats en lounge Dj Roog Superfunk Hed Kandi Kruder & Dorfmeister Jonderboi Jazz Duke Ellington Nina Simone Ella Fitzgerald Louis Armstrong en veel Drum 'n Bass, Chillouts zoals Jamiroquai en Hoover en Portishead. Ook heerlijk chillen met wat Dixie land, of een nummertje van The Ink Spots. Hardhouse, RnB en gothic gaan er bij mij niet in.
__________________ Dus... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Almelo
| Ben een groot fan van Paul Oakenfold, en dan vooral zijn essential mixes. De beste van hem vind ik tot nu toe de Essential mix live from home at Space in Ibiza. Deze bestaat uit twee delen, totaal bijna 2,5 uur, heerlijk! Verder luister ik veel naar trance, maar zodra het richting hardhouse gaat, is het niet meer mijn stijl. Gouryella - Ligaya vind ik erg goed. Als 8ergrondmuziek ook wel top40, maar LANG niet alles. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Echt van alles! maar Trance Energy was echt SUPER (hehehe) Dus alles wat daarw erd gedraaid! (Johan Gielen!!!!!! Kai Tracid enz enz enz) en natuurlijk Pavo en Dana niet te vergeten verder nog veel meer van dat sort muziek (Marco V, Tiesto enz enz) maar ook een hoop andere troep: Jamiroquai (echt heeel fijn) RHCP Lenny Kravtiz Kane Acda & De Munnik Daft Punk Ga zo maar door..... en dan af en toe ook HipHop, Rap, Rock (NIrvana blijft goed en Offspring is ook wel okay!) Dus wat eigenlijk niet! ALLES GEWOON! ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003
| Enkele van mijn smaken (Ik ben met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een behoorlijk aantal bands vergeten). Industrial: - Nine Inch Nails - Marilyn Manson - Ministry - KMFDM - Deadsy - Dkay.com - Godhead - Front line assembly - VNV nation - Wumpscut - Zeromancer - Skinny Puppy - Bauhaus - Orgy - PIG - Atari teenage riot - Front 242 - Prodigy - Rob zombie Metal/rock/punk: - HIM - 30 seconds to mars - Chevelle - Amen - Murderdolls - System of a down - Alice in chains - Korn - And you will know us by the trail of dead - Audioslave - Filter - Foo fighters - Placebo - At the drive in - Deftones - Madrugada - TOOL - Queens of the stone age - Radiohead - Silverchair - Smashing pumpkins - Soundgarden - Nirvana - Pearl jam - Taproot - Coal chamber - Vex red - Meshuggah - A perfect circle - Type o negative - Boy hits car - Glassjaw - Mushroomhead En enkele oudjes: - Pixies - Iggy pop and the stooges - Pink Floyd - David bowie - Doors - The Cult - Joy division - Depeche mode - The Cure Zoals je ziet is mijn smaak redelijk breed, en ook ik mag graag een beetje gitaargeweld horen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] XFM Music Machine | Merroc | Casemod Project Logs | 18 | 7-09-2006 17:26 |
| Xpeaker Professional Music Kit | R@mon | News & Review Junkies | 15 | 31-05-2004 01:07 |
| [music] Beatallica,... dit moet je echt horen.. | Area 1337 | 15 | 24-09-2003 13:18 | |
| Post je favo metal/hardrock/andere zware gitaar bands hier! | FireWurX | Area 1337 | 17 | 22-03-2003 11:59 |
| Mijn favo auto | Phant0m | Area 1337 | 16 | 25-02-2003 16:11 |