| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Zuks moeten ze afschaffen Trance allemaal het zelfde ze kunnen niks ik kan ook wel achter me pc een paar beats door elkaar gooie Ga toch metal luisteren dan hoor je teminste texten in trance zitten geen texten Damn Wat heb ik een hekel aan trance :P
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Hmm, te jong :P Iedereen hoopt dat Dana komt en als die niet komt, komen zij ook niet, beetje zwak... >/ En te soft? Lijkt me niet hoor... ![]() Iig, ik vindt Kai Tracid helemaal top! Tuurlijk, Dana is ook goed, maar 'anders'. Artiesten die komen: stage 1: Jean Cosmic gate dj team Joop Johan Gielen 10th edition liveact Stage 2 Cor fijneman Marcel woods Kai Tracid Charly Lownoise Bas & Ram Stage 3: Mark van Dale Stephen Jochen G-spott live Calvin Jürgen Jose Mc crime Overige: Tomcraft (is Live-act) en Cygnus-X Link: http://www.constantvanewijkfotografie.com/trance/te.jpg Zoiets iig
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Ik ga dur wel heen! Heb dur super veel zin in, je mist nog wel een paar optredens in je lijst BTW! op de mainstage: Tomcraft Cygnus X en clubstage: Creamteam (nog nooit van gehoord :P ) Of heb ik gewoon jouw post niet goed gelezen!? IK HBE ER ZIN IN! (nog een paar uurtjes!) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Tomcraft is de live-act en Cygnus-X had ik idd ook gelezen, maar welke stage?
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik denk dat je het anders 'meemaakt' als je er nog nooit heen ben geweest, maar mij lijkt het een hele belevenis ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| metal, rock, daar zit tenminsten gevoel in, das kunst, maareh trance?? nouja, als je wil kan ik je binne 5 min ook wel wat gebonk op me pc samen samplen hoor >/ nouja, iedereen zn smaak ![]()
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
/me in build flame mode :P
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Oke, misschien is de naam Trance Energy verkeerd gekozen, ik houdt persoonlijk ook van metal e.d., maar dat vindt je echt wel terug op TE denk ik hoor...
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dat jullie gaan lopen zeiken dat Trance geen muziek is, is rond uit laag...iedereen heeft een eigen smaak en geeft zijn eigen interpretatie aan het woord muziek...iemand die onder de douche zingt als een verkouden kip kan dat muziek vinden terwijl de ander het bagger vind. Je mag van mij voor je muziek soort uitkomen maar NOOIT iemand anders zijn muziek style afkraken...... En ja, ik hou zelf het meest van HardStyle al hoe wel op zijn tijd rock er ook goed in gaat! Wat Trance Energy betreft, het is te commercieel en is aan het vervagen...eerst was het alleen Trance en nu is het ook al Hard House & Club. Trance Energy bestaat niet eens meer in zijn oude vorm, vind dat ze het niet eens meer Trance Energy mogen noemen! p.s: de enige DJ's die ik goed vind en op TE komen zijn Kai Tracid en Johan Gielen...de rest wordt ik niet echt warm van! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Lan] eNeRGy Lan 2, 3 en 4 januari 2008! | Snuk | Overige Events | 17 | 15-12-2007 10:46 |
| Mijn gruwelijke Trance energy foto | Phant0m | Area 1337 | 10 | 21-02-2003 17:48 |