| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| 'Trance kan ik ook in 5 minuten maken' is een loos argument, want waarom doe je het dan niet? Als je echt zo goed bent kan je er geld zat in verdienen.. En geen gevoel? Er zijn ook rockbands waarbij ik denk dat ze maar wat lopen te schoppen tegen hun instrumenten en het zingen klinkt soms ook als de lokroep van een beer.. WROOOOOARRRR BWAAAAAAARGHHHHHH Mij best als je trance niet mooi vind, maar zeg dat dan op een normale manier en laat een ander in zijn waarde. Overigens ga ik niet naar Trance Energy, heb er domweg het geld niet voor over. En Dana is een muts, die moet weer gewoon hardcore en terror gaan mixen!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
(nu ff zwijgen erover plz, willen geen ruzie, ruzie kan leiden tot slot op de topic)
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| bah, trance is veel te commercieel >( Maaja als dat je smaak is, zelf weten. Doe mij maar lekkere house/club/funky stuff. Smaken verschillen. Net ff trance energy op de radio gehoord toen ik in de auto zat maar werd er een beetje gek van. Snel een lekkere Hed Kandi cd aangezet
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| huh? Om 7 uur al thuis??? Ik was pas om 8:30 uur thuis! (6:45 weg gegaan) en ben toen wel meteen gaan slapen! was KAPOT :P Maaaaaaar, HET WAS WEL EEN SUPER FEEST! vooral het laatste deel van Johan Gielen en Cosmic Gate vond ik SUPER! (en natuurlijk de hele HARD stage :P maar die was ZOOOO druk en warm ) ![]() SUPERRRR!! ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Speedcore / Rave / Keiharde Hardstyle that's the shit ![]() Maar Trance kan ook mooi zijn (MasterMind NRG, Kai Tracid / Yahel / Dj Tantana / Blank & Jones / Reloop / Scoop) Hardstyle: Dana, RTC, Sonic House, Zillion, Ferry Corsten (Niet ze trancenummertjes, maar meer zijn CD's (50 stuks ofz )Rave: Raver's Nature, Party Animals, Neophyte en daar heb ik een hele lange lijst van :P Dat is goede shit ![]() Verder is TuPac ook wel leuk op zijn tijd ![]() | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Pass is wat liedjes naar mij >/ :P Maar idd, 'de mensen' weten niet wat ze zeggen met trance, als ze trance zeggen bedoelen ze gewoon een liedje zonder al teveel tekst dat een lekker tempo heeft en waar ze goed op kunnen dansen! ![]() En van mij hoeft het heus niet altijd altijd trance of hardhouse te zijn oid, mag ook wel is rap! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
![]() edit: c:/docum~/stefan/mijin%20do~/Mp3 en /home/user doen het allebei niet :|
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Lan] eNeRGy Lan 2, 3 en 4 januari 2008! | Snuk | Events Junkies | 17 | 15-12-2007 10:46 |
| Mijn gruwelijke Trance energy foto | Phant0m | Area 1337 | 10 | 21-02-2003 17:48 |