| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Ik heb een aantal vragen over de hcc dagen ik ben er al wel een aantal keer geweest maar nooit echt op gelet. heb ik kans dat ik er een airegate II en musketeer kan scoren onder de goedkoopste webwinkel prijs?(kijk je kan niets garanderen maar toch) en voor de Abit nf-s rev 2 mobo zal ik daar goedkoper voor slagen? een HD zal wel lukken denk ik het zal ook geen tientallen euros schelen maar toch |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Goed kijken en vergelijken als je er loopt! En natuurlijk onderhandelen en bluffen... Dan kan je er idd koopies vinden!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
Dan word het helemaal erg. | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
back on topic want ik heb nog geen antwoord op mijn vragen ![]() | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Maar goed, on-topic dan maar weer... Ik denk dat niemand je echt kan beloven wat de prijzen op de HCC zullen worden. Het is in ieder geval wel slim om van tevoren wat pricewatch prijzen te noteren en die mee te nemen. Vervolgens wat BB al zegt: slim kijken en lekker brutaal onderhandelen en je kon wel eens een heel eind komen ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Citaat:
![]() Onze policy is hier zeer duidelijk in, dit komt de duidelijkheid alleen maar ten goede. Hoofdletters zijn geen overbodige luxe en dienen als vanzelfsprekend gehanteerd te worden. Dit voorkomt weer veel replies waarin om duidelijke spelling geroepen wordt!!(PO)
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() Maar ontopic: meestal zijn de spullen op de HCC wel goedkoper, dus ik denk wat jij zoekt ook wel. Gewoon ff de prijzen in je hoofd houden (laagste van de pricewatch), en daar op de HCC kijken of ze lager zijn.... :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat gaan jullie allemaal kopen? Hoe herken ik jullie? Rondlopen in een shirt met je nick erop, een zwaailamp op je kop ofzo, :P . Ik ga, nee ik MOET zaterdag en zondag gaan. Zondag lekker laat maken, dan komen de koopjes wel . Enige probleem is de financiering, maar daar vind ik wel wat op.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 122 | Gisteren 20:44 | |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 21:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 12:54 |
| HCC Dagen - Dag 1 | Redox | News & Review Junkies | 18 | 29-11-2003 17:51 |