| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Tjonge, dat is toch niet zo moeilijk ? Je draait er een of een paar voordat je er heen gaat, eenmaal daar steek je er gewoon een onopvallend op en blowen maar... ik denk niet dat je de enigste bent die eens behoefte heeft om in het openbaar te blowen, we leven hier in Nederland ! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ben aangesproken over het "roken", en ik heb toch al menig terrasje, muziek-event, RAI-beurzen etc. etc. "gehad".... succes ![]() |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Man, een sigaret stink, en een blowtje stinkt..... Als je er mag roken, kan je er dus ook blowen! Gewoon geen extra aandacht aan besteden, dan vergeet iedereen het!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik ga voor: 2* 120G Maxtor Pricewatch 107.- eurie's..... voor 80 neem ik er 2 voor minder misschien wel meer Een Promise IDE Expension Kaart 45.- voor minder dan dat neem ik er één En een ABIT NF7 88.- in pricewatch.....voor 75 en minder altijd leuk En nog voor andere mensen shoppen Ik ga vrijdag, en heb mijn Raven Shirt aan met heel groot No Match op de achterkant
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #35 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #36 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik ga voor een liyama monitor (zo'n diamandtron ding) van 250 euro. logitec keyboard van 25 euro en ene optische muis van 20 euro ofzo En ik hoop dat ik er ook nog een gf4ti 4200 als tijdelijke game kaart kan kopen Heeft iemmand een idee of je deze spullen kan kopen daaro? Ik ben er nog nooit geweest en ik woon nogal een eindje ervandaan dus me pa heeft geen zin om voor jan lul erheen te rijden ![]() edit: ik heb denk me metallica st. anger tshirt aan.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
dat scheelt zo'n berg tijd echt waar wij doen het dit jaar weer. | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| mjah als ik dan een monitor koop dan moet ik daarmee eerst naar het station sleuren en hem dan meenemen in de trein en dan als ik in Leiden ben weer meenemen in de bus en als ik dan weer in sassem ben moet ik er ook nog is een kilometer mee lopen. En uit ervaring weet ik dat dat niet gaat werken ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| Ik ga er vrijdag met school heen en Zondag moet ik er vroeg zijn voor de finales van het F1-racingkampioenschap voor de Playstation.Daarmee had ik ook mijn playseat gewonnen op Campzone Dus ik kan er lekker gratizz heen ![]() |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ik ga voor een voeding ---> Levicom Silent PSU 350 Watt Dual Blue Led Fans. Fancontroler ---> Coolermaster Aerogate 2 fan ---> Papst 8412N/2GL 80mm coler fans ---> 3x 80mm Blauwe-Led-Fans lightning --->2x Cold Cathode Kit 30cm/ ledjes/ glowwire. En ik heb maar 160,- dus ik hoop dat ik het haal. ----------------------------------------------------------------
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 138 | 9-11-2008 20:10 | |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 22:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |
| HCC Dagen - Dag 1 | Redox | News & Review Junkies | 18 | 29-11-2003 18:51 |