| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik heb net m'n eerste weekje achter de rug bij m'n nieuwe werkgever en ik vroeg me ineens af waarvoor ik niet eerder in die business aan het werk ben gegaan Mijn werk is het bouwen, vormgeven en onderhouden van pr0n sites! Er werken daar 7 mensen waarvan er binnenkort 1 weggaat (ik ben z'n vervanger). Errug relaxed sfeertje en ik kan helemaal m'n eigen gang gaan wat vormgeving e.d. betreft Ik kreeg meteen een vet salaris, mocht zelf een laptop uitzoeken voor 2250 euro (ex. BTW), kan superveel declareren (gsm abo, internet abo, tijdschriften, boeken, etc...) en ik ben de hele dag met m'n favo hobby bezig: SEX!! :P Binnenkort ga ik mee naar een fotoshoot.. de fotograaf een beetje aansturen en instrueren... Vandaag shirtjes voor de chicks laten bedrukken.. dat gaat vast wel wat worden :P Hiervoor heb ik voornamelijk in de new-media branche gewerkt, websites bouwen, dtp werk (platenhoezen, flyers, etc). Ook allemaal errug relaxed werk, maar toch net even anders... Het bedrijf waar ik 4 jaar heb gewerkt is ongeveer een jaar geleden failliet gegaan.. tot vorige week heb ik zo'n beetje overal en nergens gewerkt om te zorgen dat ik m'n huur kon betalen, etc... Nu eindelijk weer een relaxte baan, meteen een contract voor onbepaalde tijd en verder alles helemaal top! Ik wilde mijn vreugde even met jullie delen... en nee.. voorlopig nog geen URL's Dat komt wel zodra ik m'n eigen portals gedesigned heb :P |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Thnx guys... enneh... bart.. waarvoor die handcreme? Ik niet begrijp ?!!? | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Dat klinkt helemaal zo gek nog niet! ![]() Maar nog steeds niet zo relaxed als helpdesk medewerker!
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Ik hoop voor je dat de n00bfactor van jouw bellers laag is, anders zou ik me dood ergeren aan sommige personen... Maar goed, da's weer leuk materiaal voor op de forums ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Papa, mama, ik heb een nieuwe baan! Ow wat dan? Ik zet plaatjes van blote vrouwen op het internet .... :PWereldbaan als je toch wat moet ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Naam voor mijn nieuwe projekt??? | waterkoud | Casemod Junkies | 27 | 11-06-2006 21:46 |
| mijn nieuwe kast | pimpmycase | Casemod Junkies | 1 | 29-01-2006 19:47 |
| Even patsen.....mijn nieuwe auto | 1N54N3 | Area 1337 | 46 | 18-04-2004 13:14 |
| Dit wordt mijn nieuwe casemod | Casemod Junkies | 41 | 1-08-2003 22:44 | |
| Problemen met mijn nieuwe hardware | Tino | Hardware Junkies | 8 | 3-06-2003 08:30 |