Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 14-02-2003, 19:35   #1 (permalink)

Standaard Sims deluxe geeft troubles

Ik heb het ook al op Tweakers geprobeerd, maar erg veel nuttige informatie krijg ik daar ook niet. We hebben bij ons thuis sinds kort het spel The Sims Deluxe. Maar het wil niet helemaal werken. Instaleren op de familie PC gaf geen problemen. Als ik het spel opstart, gooit ie me na het laden terug naar het bureaublad. Geen errors, foutmeldingen, of waarschuwings geluiden. Ik weet dat het spel het wel zo moeten doen omdat een iets minder legale versie het wel deed.

Het register is schoongemaakt, alles wat eerst betrekking had op een vorige versie van The Sims is verwijderd. Ook hebben we de goede versie van DirectX. VGA drivers zijn de standaard XP drivers voor de Riva TNT. Verdere specs: ECS K7S5A, Duron 1300, 320mb sdram, Riva TNT 1, Win XP pro

De vorige versie van de Sims werkte dus probleemloos, en op mijn eigen PC heb ik ook geen problemen. Updates of patches zijn er schijnbaar niet. En EA heb ik ook al gemaild, maar ik krijg nog erg weinig antwoord.

Iemand een idee wat er mis kan zijn? Vin dit toch een beetje jammer van een spel van meer dan 40 euro
Oud 15-02-2003, 01:49   #2 (permalink)

Standaard

Ik heb ook wel eens problemen gehad met al die sims cd´s. Alleen meestal kon dat wel weer worden opgelost met een fresh install. Wat doet dat sims deluxe precies? ik heb al die andere dingen al gehad, party, rijke leven, op vakantie, etc. Als het niet lukt straks kan je je cdtje misschien hier nog kwijt..
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
P5W DH deluxe chipsetkoeling AtomiX Cooling & OC Junkies 0 18-02-2007 20:10
Geluidskaart / Windows troubles Carpento Hardware Junkies 11 22-10-2005 07:08
Troubles met de Harde Schijf 1N54N3 Hardware Junkies 3 26-02-2004 11:12
GROTE video kaart troubles :( Raptor Hardware Junkies 10 23-02-2004 15:53

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.