| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2003
| Ik weet niet of dit het goede forum ervoor is, maar het is algemeen (dus sorry alvast als het verkeerd is). Ik heb een vraagje weet iemand hier Groothandels voor: - Hardware - Modware (dus ccfl's/fans/WC/grills/etc.. etc..) Graag alleen ff serieuze reacties bij mijn google searches kwam ik niet echt verder... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Bij Office Centre kan je wel het één en ander aan hardware krijgen, alleen je kan niet losse moederborden ofzoiets kopen (wat jij waarschijnlijk bedoelt). Daar verkopen ze meer dingen voor op het kantoor, complete systemen, laptops, mobieltjes, muizen, toetsenborden, en dat soort dingen. Nadeeltje is wel dat je een pasje moet hebben, en die krijg je (volgens mij, kweet niet zeker) alleen als je een bedrijf hebt.... Groothandel voor modware is er niet echt volgens mij, zou wel wat zijn opzich :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| bij de makro hebben ze soms ook wel wat spul... krijg jeook alleen pasje als je bedrijf hebt. (heb ik, sta ingeschreven als een vereniging (drive in show) bij kvk )
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Meld je maar aan bij www.nygl.com die zitten in nederland en hebben lekker spul |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wie weet een groothandel voor computer componeneten | inanc_gangster | Hardware Junkies | 10 | 10-08-2003 20:51 |