| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
daar is namelijk het strand en een race circuit :P ![]() zowel op beide plekken een mooie gelegenheid om lekker te crossen ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| RC-junkies.com is volgens mij niet alleen voor auto's.. Er zijn alleen geen mensen die iets anders als een auto hebben. Had al een keer gevraagd of er ook niet een deel voor vliegtuigen etc. zou komen, voor meer bezoekers. Ze zeiden toen dat er niemand was (van de crew denk ik) die er wat van af wist..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Zonde. Ik doe eigenlijk alles BEHALVE autos.:P Vliegtuig, boot en binnenkort zelfs duikboot. Een hovercraft lijkt me ook n erg lollig apparaat, maar waar vind je tegenwoordig nog n lekker glad stuk grond (behalve dan n strand, maar die ligt niet echt in mijn achtertuin). Bovendien denk ik dat die dingen verschrikkelijk zijn in het sturen?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| OMG.. een camera in die duikboot bouwen!!!!! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb 10 jaar geleden eens een gehad, dat ding ging wel lekker, maar op water zonk ie als n baksteen. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Heb ook nog air-boat'je hier. Doe er nix meer mee. Gaat met 10cc razend hard. Half gas tegen 40km/m aan. En volgas heb ik 'm eigenlijk niet gehad. Te kleine vijvers hier 1x op een Vaart gehad en als ie accelereert dan trekt de moter 'm helemaal achterover en als ie bijna op top gaat trekt ie 'm ineens vlak over het water. De boot raakt soms het water Maar is dan vrijwel onbestuurbaar. http://solidsanderen.hypermart.net/airboot.jpg Heb ook nog een auto"tje : http://solidsanderen.hypermart.net/auto2zenders.jpg Heb nog een snelle mid-vleugel kist met 1,30mtr spanweidte(snel man, met die 10cc!!!) En deze kist ook nog : : http://solidsanderen.hypermart.net/chartergrijs.jpg |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| het "Show us your RC car" Topic | FiXeL | Area 1337 | 276 | 9-06-2004 22:27 |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |