| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Off-topic (-posten/replyen): - Het reageren op een forumtopic, waarbij de inhoud van de reactie niet overeenkomt met het onderwerp of waarbij de regels niet geheel gevolgd worden. Onderhandelingen hebben plaatsgevonden, en akkoorden zijn getekend. Het Nachtelijke Offtopic topic wordt heropend met daaraan gekoppeld een eigen policy. Helaas is dit nodig om de sfeer en lol omtrend dit topic te behouden. Dit betekent niet dat het minder leuk zal zijn ALS je je maar aan de regeltjes houdt: 1- Uitsluitend posten tussen 00:00h - 06:00h. Posts die buiten deze periode zijn geplaatst worden direct verwijderd. 2- In het nachtelijke Offtopic topic zijn geen uitbundige acties toegestaan, waarbij het uiterlijk van het Casejunkies forum aangetast wordt. Voorbeelden hiervan zijn herhaaldelijk quotes quoten en pics quoten. In het geval dat dit opgemerkt wordt door de desbetreffende mod(s), zullen deze verwijderd worden. 3- Het is niet de bedoeling dat dit topic een makkelijke manier wordt om je postcount te verhogen. Wanneer geconstateerd wordt dat dit opzettelijk om deze reden gedaan wordt, zullen de desbetreffende posts verwijderd worden. Bij overtreding van deze regels, zal er direct een GELE of RODE kaart volgen, afhankelijk van de ernst van de overtreding. Het (voorgoed) op slot gooien van dit topic is tevens ook niet uitgesloten. Dus hou je aan de regels, dan heb je de meeste lol. ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #2 (permalink) |
| ik had nu al 20 posts verwacht ... ![]() dan kick ik wel off Ik heb weer een hele dag op mn werk gezeten (werk nu bij McGregor als systeembeheerder), lekker relaxed en leuke mensen kom thuis, heeft mn vriendinnetje een heerlijke ovenmaaltijd klaar staan. SUPER gewoon ![]() lekker avondje op de bank gehangen en nu vanuit bed nog even de laatste lettertjes typen. dan oogjes toe, om morgen weer om 06:30 op te staan voor wederom een nieuwe werkdag. veel plezier hier, en tot morgen ![]()
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| hehe, ik zit hier te verkleumen. Even printje etsen voor Bart_Banaan en Fleppuhstein. In de ruimte waar de etszooi staat is geen verwarming Brrrrrrrr. Goed, de aftrap is in ieder geval weer gegeven voor het offtopic topic ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Wat je allemaal niet over hebt voor ons... Een dikke zoen verdien je! Ach, en ff off-topic: PSV eindelijk eens een Europese wedstrijd gewonnen.....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| zal ook maar ff helpen aan de aftrap dan :P net ff een lekker warme doesj genomen, en ik ga zo ook maar eens op reis naar dromenland (al droom ik nooit bewust :P ) nog ff me pushups en situps doen, moet wel in vorm blijven enzow ![]() morgen weer 10KM op de teller zetten als rit naar en van mijn werk en me opa en oma gaan binnenkort ook online ![]() heb een hele mooie Compaq Presario 4506 voor ze klaar staan met een 56K modem hippe grootjes heb ik he? :P |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| ik ben nu nog bezig met en raport aan het schrijven en dat moet morgen af wezen .het leuke is wel dat ik morgen weer om 6:45 weer op moet zijn en dat hij nog lang niet klaar zal zijn. ik hoop dus ook dat ik niet de enige vannacht hier ben en dat ik wat "steun" vanuit dit forum kan halen. leuk idee trouwens ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| Het idee is niet nieuw. Dit topic is al eens eerder geweest, maar dat liep na een tijdje wat uit de hand, vandaar de strakke regelgeving nu hier (te zien in de startpost ).Maar ik wens je veel succes met je rapport vannacht ik zal helaas liggen te ronken, omdat ik morgen weer om half 7 op moet om te gaan werken..
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| TATA, ik moet om half zeven eruit om de vrouw op te halen van haar nachtdienst, de kleine na de opvang brengen en dan ben ik tot 20:00 uur op m'n werk. Dan de vrouw en kleine oppikken bij de schoonouders en eer we eens thuis zijn is het 22:00 uur. Dus morgenavond geen NOT voor mij helaas. Dan ben ik blij als ik m'n koppie lekker tussen de vrouw haar moeder natuur kussentjes leg ![]() Anyway, toedels !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 694 | 2-07-2008 00:22 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |