| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Mijn vriendin slaapt(lekker gamen gaat dus niet), niet al mijn spullen voor mijn casemod zijn binnen, ik weet al hoe mijn casemod moet worden en ik heb geen slaap wat kan je dan doen? Ik heb geen zin om wat voor school te doen. |
| |
| | #122 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zow, net effe en avondje geprutst met wat nieuwe progjes die ik gevonden had. wat Network tooltjes en grafische dingetjes, wel leuk. Verder wat heats ge-Mario Kart Double Dash op de cube. Zeer verslavend. Daarna in de race sfeer gebleven met de demo van Need for Speed: Underground. Whew!!! Dikke roptsjop shwengeleng!!! Zit nog bij een maat van me, ik ga maar eens op huis aan. Morgen even een bezoekje plegen aan de Pc-shop waar mijn videokaart ingeleverd is die niet meer werkte, en wat basketball activiteiten. Effe lekker bewegen Ik hoop echt morgen weer wat internet activiteit thuis te hebben...word er een beetje ziek van. Lekker naar huus, effe pilske pakken en een filmpje ![]() tot morgen junkies van me ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #126 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tsjee, tis weer zover... kmoet slapen ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #133 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik heb em hiero op m'n PC, maar ik moet nog ff een nachtje slapen om te bedenken of ik hem ga kijken :P Want misschien ga ik al met een paar anderen naar de bios, dus dat is dan wel leuker, maar de drang om em nu niet te kijken Te erg gewoon (nouja, valt wel mee, moet toch wat typen om jullie wakker te houden...)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #135 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Woei lekker topic hier maja ik ben echte nachtbraker want ik heb hoge bloeddruk ofzo dus ik hoef maar 2 uur te slapen en ik denk dat ik dat om 5 uur ga doen ofzo, CoD sux zeker @ mijn pc wel jammer maja binnenkort asus 9800xt (in dat 1337e koofertje) + abit nf7-s rev 2 + wc + amd barton 2500+ dan word het pas gamen hier en owjah 2x 512 mb ddr ram (Weet nog niet welk merk). Weer ff offtopic: T' is hier niet zo koud en ik ga zo weer even CounterStriken of Ut2k3 spelen :P
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |