| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
Ik hoop iig dat je er wat leuks uitsleept. Succes ermee in ieder geval ! Maar nu weer on-offtopic (en dan heb ik nog niet eens gezopen...)Het is 02:00 uur, het is koud en kan niet slapen. Grrrr, vrouwtje werken, kleine slaapt en heb niks te knutselen omdat meneer de postbode me weer eens vergeten is Dan maar ff dit topic opvullen met wat blabla. Vraag me overigens af waarom ik kijk en luistergeld betaal als er toch geen #$@% op die tv is......
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| mmmmmmmmmh, weer slapen zo, en morgen hard leren.. SE week vanaf maandag (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((( <- heel verdrietig..
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Aaahh, het is 0:00 uur geweest en dus mag ik officieel posten hier Wat heb ik eigenlijk te melden ? nah ja, het is gezellig hier: de halve fam. is hier en blijft slapen, het meerderjarige deel is natuurlijk stappen in "the big city" en zal morgen vroeg "thuis" komen...lol Van mij hoeft 't ff niet meer .... dat stappen... in plaats daarvan drink ik m'n pilsje wel hier, voor m'n PC :P ondertussen bezig zijn met het bedenken van modifications @ my server ![]() |
| |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Zo....nou ik ben net terug uit de wat "kleinere" city...was weer gezellig maar weer oh zo vermoeiend....ga zo mijn nest maar eens opzoeken maar eerst eve Studio Sport kijken!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Pfffffffffffffff Vanmorgen begonnen bij mijn nieuwe opdracht. Noordzee College in Ijmuiden. Heb 2 scholen onder mijn beheer (van de 9). Meteen op 1 van de scholen met wat collega's het netwerk wat uitgebreid, kabeltjes trekken, pluggen en gaan. hier en daar een switchje.... vanmorgen om 8 uur begonnen, en tot 22:45 doorgetrokken.... ben kapoet...... :| Ik ga maar eens lekker maffen, nadat ik de fora even afgestruimd ben.. Morgen weer om 06:30 opstaan, voor een nieuwe werkdag. slaapze.
__________________ Dus... |
| |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zow, had vandaag een (schijnbaar) dode optische draadmuis meegenomen van werk, maar toen ik hem thuis aamsloot werkte weer (joepie!). Meteen effe het rode ledje met een witte verwisseld. Gesoldeerd met mijn nieuwe uber1337e soldeerbout (Uit de Pollin IA) en voilá! Bada bing badaboem! ik maakte een lijntje kapot op de printplaat... dus moest effe een draadje leggen om dit lijntje te bypassen. Goed geslaagde operatie :P en nu maffen Deez, met je suffe kop, je moet morgen weer om 06:30 op! <----- heeeej dat rijmt 't wordt weer sinterklaas....)
__________________ Dus... |
| |
| | #71 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
![]() Mensjes hiero, ik ga ook lekker zo me kussen opzoeken , alvast welterusten.. | |
| |
| | #73 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En als je toch dat soort onzin gaat posten heb je alleen jezelf er mee, dan gaat er gewoon voor de tweede keer een op het NOT, en dat zou natuurlijk jammer zijn.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Mag ik dan een post plaatsen daar het NOT "open" te houden en als zodanig een schijn-beweging uit te voeren...? Nou ja, het is lekker vrijdag-avond/zaterdag-ochtend ! Ik ben helemaal into het binnen halen van allerlij filmpjes, tekenfilms for the most.....(this is fun ! ) Ik lees wel eens op dit forum over "DivX & Mp3 bakken" Ik begin aardig "door" te krijgen waar dit toepasbaar is: Dit ga ik dus ook plegen: een PC-tje voor in de huiskamer verbonden met de rest van het netwerk Ik heb nogal wat neefjes en nichtjes die regelmatig over de vloer rennen/kruipen dus dit kan wellicht een "zoet houdertje" zijn voor effies.... (nu nog ff een cheap tft-tje scoren....) |
| |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Zow, dis de eerste keer dat ik in het 3e deel post. En natuurlijk meteen al ver heen of ver van de wereld, hoe je het ook wil noemen. Vanmiddag m'n nieuwe case ff gemod. Mooie raampies in gefixt. Ben er wel trots op en is ook erg orgineel. Heb het nog nergens anders gezien. Kga nu slapen want kijg net sms dat m'n baas wil dat ik morgen om 9 uur weer op m'n werk sta >( Kl**tz*k!!Goed, jongens welterusten en drink er nog 1 voor me. Mzzl!! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |