Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 1-11-2003, 01:53   #61 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy83
......bestaat er ook in dit topic off topic lampje????
Hahahaha, tja. Macht der gewoonte zullen we maar zeggen he.
Ik hoop iig dat je er wat leuks uitsleept. Succes ermee in ieder geval !

Maar nu weer on-offtopic (en dan heb ik nog niet eens gezopen...)
Het is 02:00 uur, het is koud en kan niet slapen. Grrrr, vrouwtje werken, kleine slaapt en heb niks te knutselen omdat meneer de postbode me weer eens vergeten is Dan maar ff dit topic opvullen met wat blabla. Vraag me overigens af waarom ik kijk en luistergeld betaal als er toch geen #$@% op die tv is......
Oud 1-11-2003, 04:26   #62 (permalink)

Standaard

Net een domein voor m'n favoriete beach bar aangevraagt, morgen foto's online zetten en webdesign maken
Gizmo is offline  
Oud 2-11-2003, 00:02   #63 (permalink)

Standaard

mmmmmmmmmh, weer slapen zo, en morgen hard leren.. SE week vanaf maandag (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((( <- heel verdrietig..
Oud 2-11-2003, 00:19   #64 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Aaahh, het is 0:00 uur geweest en dus mag ik officieel posten hier

Wat heb ik eigenlijk te melden ? nah ja, het is gezellig hier: de halve fam. is hier en blijft slapen, het meerderjarige deel is natuurlijk stappen in "the big city" en zal morgen vroeg "thuis" komen...lol

Van mij hoeft 't ff niet meer .... dat stappen... in plaats daarvan drink ik m'n pilsje wel hier, voor m'n PC :P ondertussen bezig zijn met het bedenken van modifications @ my server
mir4dor is offline  
Oud 2-11-2003, 04:03   #65 (permalink)

Standaard

Zo....nou ik ben net terug uit de wat "kleinere" city...was weer gezellig maar weer oh zo vermoeiend....ga zo mijn nest maar eens opzoeken maar eerst eve Studio Sport kijken!
Oud 4-11-2003, 00:47   #66 (permalink)

Standaard

we zijn weer open iemand nog wat te zeggen?
wizz_kid is offline  
Oud 5-11-2003, 00:04   #67 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Pfffffffffffffff Vanmorgen begonnen bij mijn nieuwe opdracht. Noordzee College in Ijmuiden. Heb 2 scholen onder mijn beheer (van de 9). Meteen op 1 van de scholen met wat collega's het netwerk wat uitgebreid, kabeltjes trekken, pluggen en gaan. hier en daar een switchje.... vanmorgen om 8 uur begonnen, en tot 22:45 doorgetrokken.... ben kapoet...... :|

Ik ga maar eens lekker maffen, nadat ik de fora even afgestruimd ben.. Morgen weer om 06:30 opstaan, voor een nieuwe werkdag.

slaapze.
Oud 6-11-2003, 02:35   #68 (permalink)

Standaard

Ik post ook maar weer ffe wat

Ik ga zo lekker slapen, nog iemand wakker, of is iedereen ook lekker gaan slapen :P
ReDdEvIL is offline  
Oud 6-11-2003, 03:16   #69 (permalink)

Standaard

ik = nog wakker nie lang meer ben kapot good night evryone
LightStar is offline  
Oud 7-11-2003, 00:29   #70 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Zow, had vandaag een (schijnbaar) dode optische draadmuis meegenomen van werk, maar toen ik hem thuis aamsloot werkte weer (joepie!). Meteen effe het rode ledje met een witte verwisseld. Gesoldeerd met mijn nieuwe uber1337e soldeerbout (Uit de Pollin IA) en voilá! Bada bing badaboem! ik maakte een lijntje kapot op de printplaat... dus moest effe een draadje leggen om dit lijntje te bypassen.

Goed geslaagde operatie :P en nu maffen Deez, met je suffe kop, je moet morgen weer om 06:30 op! <----- heeeej dat rijmt 't wordt weer sinterklaas....)
Oud 7-11-2003, 02:27   #71 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Zow, had vandaag een (schijnbaar) dode optische draadmuis meegenomen van werk, maar toen ik hem thuis aamsloot werkte weer (joepie!). Meteen effe het rode ledje met een witte verwisseld. Gesoldeerd met mijn nieuwe uber1337e soldeerbout (Uit de Pollin IA) en voilá! Bada bing badaboem! ik maakte een lijntje kapot op de printplaat... dus moest effe een draadje leggen om dit lijntje te bypassen.

Goed geslaagde operatie :P en nu maffen Deez, met je suffe kop, je moet morgen weer om 06:30 op! <----- heeeej dat rijmt 't wordt weer sinterklaas....)
Als je nog niet ligt te slapen :P, hebbie wat pics

Mensjes hiero, ik ga ook lekker zo me kussen opzoeken , alvast welterusten..
ReDdEvIL is offline  
Oud 8-11-2003, 00:16   #72 (permalink)

Standaard

aah, het is weer nachtelijke offtopic tijd, ik moet hendig poepen jongens

Oud 8-11-2003, 00:22   #73 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diontjuh
aah, het is weer nachtelijke offtopic tijd, ik moet hendig poepen jongens
Voor dat soort meldingen is het NOT niet bedoeld, maar gewoon om te vertellen dat je bij het modden in je neus hebt gedremeld, of om te vertellen dat je morgen naar de dierentuin gaat ofzo. Dat je moet poepen dat willen we niet weten.
En als je toch dat soort onzin gaat posten heb je alleen jezelf er mee, dan gaat er gewoon voor de tweede keer een op het NOT, en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Oud 8-11-2003, 00:55   #74 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Mag ik dan een post plaatsen daar het NOT "open" te houden en als zodanig een schijn-beweging uit te voeren...?

Nou ja, het is lekker vrijdag-avond/zaterdag-ochtend !
Ik ben helemaal into het binnen halen van allerlij filmpjes, tekenfilms for the most.....(this is fun ! )

Ik lees wel eens op dit forum over "DivX & Mp3 bakken"
Ik begin aardig "door" te krijgen waar dit toepasbaar is: Dit ga ik dus ook plegen: een PC-tje voor in de huiskamer verbonden met de rest van het netwerk
Ik heb nogal wat neefjes en nichtjes die regelmatig over de vloer rennen/kruipen dus dit kan wellicht een "zoet houdertje" zijn voor effies.... (nu nog ff een cheap tft-tje scoren....)
mir4dor is offline  
Oud 8-11-2003, 01:50   #75 (permalink)

Standaard

Zow, dis de eerste keer dat ik in het 3e deel post. En natuurlijk meteen al ver heen of ver van de wereld, hoe je het ook wil noemen. Vanmiddag m'n nieuwe case ff gemod. Mooie raampies in gefixt. Ben er wel trots op en is ook erg orgineel. Heb het nog nergens anders gezien. Kga nu slapen want kijg net sms dat m'n baas wil dat ik morgen om 9 uur weer op m'n werk sta >( Kl**tz*k!!

Goed, jongens welterusten en drink er nog 1 voor me. Mzzl!!
YGkremer is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het Nachtelijke Offtopic Topic! Lampje Area 1337 257 27-06-2004 21:01
Nachtelijke offtopic-topic/slowchat Demoniac Area 1337 1495 29-07-2003 00:44
Nachtelijke offtopic topic Eergassie CaseJunkies Support en Feedback 8 12-04-2003 17:27

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.